Gå til innhold

Prestige tråden - spørsmål og svar


Anbefalte innlegg

Edit: Har nå redigert den første posten her med det jeg nå vet om prestige. Nedenfor den stiplede linjen står den originale første-posten.

 

Fakta om prestige mode:

Krav for å kunne gå inn i Prestige mode:

Level 70 og maks xp på level 70.

 

Hva mister og hva beholder man?

Mister:

- Man går tilbake til level 1.

- Våpen som ikke er unlocket på level 1.

- Custom klasser.

- Ghillie suits (Sniper drakter som går i ett med omgivelser)

- Perks (alle som ikke er unlocket på level 1)

- Attachments til alle våpen

- Kamuflasjer til våpen - Woodland, Digital, Urban, Blue Tiger, Red Tiger, Fall mister man.

 

Beholder:

- Titler

- Emblems

- Accolades

- Stats

 

 

Hva får man av å gå prestige mode?

- Ny custom class slot for annenhver prestige - 1,3,5,7 og 9. prestige. 10 custom class slots totalt når man kommer til 9. prestige.

- Prestige challenges - disse gir unike titler, emblems og mye xp.

- Veteran og Master challenge på alle våpen - 2500 kills, 1000 headshots. Disse gir titler og emblems.

- Prestige ikon ved siden av callsign som viser at man er i prestige mode. Nytt ikon for hver prestige

 

 

 

 

------------------------------------------------------------------------------------------

I kveld kom jeg til lvl 70 non-prestige. Jeg vet dette er et spørsmål uten fasit, men er det noe vits i å gå prestige? Jeg kommer antagelig til å kun kjøre prestige 1 gang om jeg velger å gjøre det i det hele tatt.

 

Mine pros and cons:

 

Pro:

- Ekstra custom class

- Ekstra våpen challenges

- Kulere callsign (rød stjerne)

- Spillet får mer mening, man kan levle igjen.

 

Cons:

- Mister cammos på Intervention og Scar. Har Red Tiger på begge disse, og har jobbet en del i det siste med å få tak i dem.

- Mister 1887 Akimbo :p

- Mister alle våpen, perks, killstreaks osv

- Bortkastet å eventuelt bare fullføre første prestige?

 

Noen flere fordeler som veier tungt for, evt tunge motargumenter angående prestige mode?

Endret av Exsecror
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349

Etter det jeg har erfart, så blir man dritlei av å være i lvl 70.

Det eneste du kan gjøre er jo å gjøre challenges å gjøre ferdig våpen, boring imo.

Lenke til kommentar

Hehe, jeg har vært innom alle assault rifles på vei til 70 utenom Famas og FAL, så det blir ikke noe nytt for min del :p

Famas ser for dum ut til at jeg orker å bruke den, samme med den andre som ligner, men som jeg ikke husker navnet på. FAL med single shot fire ser relativt rævva ut, så jeg holder meg til Scar/ACR/M4A1.

Lenke til kommentar

Jeg har brukt helt siden launch på å komme meg til level 4 i første prestige. Det er langt ifra fort. Mange av de jeg spiller med er på både fjerde og femte perstige innen nå. Men så har de også spilt i 5-6 døgn. Jeg er vel på 2 døgn og 6 timer og tar ikke det hele så veldig seriøst.

Lenke til kommentar

mitt tips er å bare gjøre det.

Se igjenom challenges om det er noe som du nesten har fullført.

Fullfør disse, så kjører du bare på.

 

Var fantastisk gøy å begynne på 1 igjen, de førsted levelene kjører en jo unna ganske fort.

 

Første gangen jeg spilte igjennom til 70, brukte jeg mange forskjellige våpen, viste ikke helt hva jeg likte osv. Nå på god vei mot 70 igjen har jeg holdt meg til noen få våpen som jeg bruker hele tiden.

 

Men tviler sterkt på at jeg kjører prestige en gang til, men angrer ikke et sekund på at jeg har kjørte første prestige i alle fall

Lenke til kommentar

Jeg levlet 1-70 non-prestige ved å konstant kjøre opp challenges på alle våpnene jeg brukte.

På veien til 70 brukte jeg Scar-H, ACR, F2000, M4A1, M16A1, Intervention og noen andre som jeg sikkert har glemt.

Levlet Scar opp til 1000 kills med Red Tiger camo, Intervention til 500 kills med Red Tiger.

De andre levlet jeg opp til rundt 500-750 kills osv.

Passet også på å sjekke challenges for å se om det var noen jeg var nær på å fullføre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...