Gå til innhold

Hjelp til kjøp av nye PC-høytalere


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg skal kjøpe nye høytalere til PCen ettersom jeg flytter, og tenkte dette måtte være stedet hvor folk vet hva de snakker om. Jeg sjekket om det var guider/tester på siden, men fant ikke noe av det jeg så etter.

 

Romstørrelse: Ca 20m med skråtak.

 

Bruksområde: Høre på musikk (dette blir primærhøytalere, og jeg er sånn passe kresen og vant til å lytte gjennom Technics RP-DJ 1200 for å være litt spesifikk), spille spill og se på tv.

 

Pris: I alle fall under 1000kr, helst et godt stykke under, men det kommer litt ann på om forskjellen i kvalitet blir vesentlig.

 

Ikke Subwoofer: Jeg gidder ikke styre med ei svær kasse på gulvet, så sub har jeg lite lyst på hvis ikke den er veldig liten.

 

Ikke surround: Jeg vil ha vanlige dobble høytalere, og ikke flere ettersom det blir stress å plassere godt i rommet.

 

Tusen takk for hjelpen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var det ikke så at dette ikke var ett forum for pc-høyttalere?, blir dette forumet overhodet moderert?

Jada, her snubler det inn litt av hvert bare dere rapporterer ;) Det som derimot ikke hjelper oss er å kommentere denne typen ting i tråden. Det gjør oss ikke oppmerksomme på problemet og bidrar ikke til tråden.

 

Jeg flytter denne til riktig kategori og tilbakemeldinger kan man ta på PM :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Tenkte jeg kunne avslutte denne tråden med å si at jeg nå har mottatt Soundsticks II (kjøpt hos DustinHome.no) og jeg er veldig godt fornøyd. Annlegget spiller helt reint, og mer enn høyt nok for min hybel. Vil også nevne at dustinhome har gratis frakt til studenter, noe som ved mindre kjøp blir ganske relevant.

 

Alt i alt veldig positiv til hele kjøpet, og anbefaler anlegget til andre :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...