Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva gjør du når dama har sex med annen jente?


Anbefalte innlegg

Nei, vi trenger heldigvis ikke fliser her. Sex eller ikke, du skjønner vel ganske godt hva jeg mener, det gjorde i hvertfall alle andre her ;)

 

"Det er egentlig ingen grunn til å ta seg nær av det, det har svært lite å si for hun" ?

 

 

dvs, at hun mest sannsynlig ikke la noe særlig i det hun evt gjorde(som igjen betyr at hun antageligvis ser det på en helt annen måte enn deg,at det var gøy). det blir ikke en sak med mindre du vil at det skal være en sak. Med mindre legningen hennes er lesbisk(dette er da din oppgave å finne ut av), så var det bare for å ha det gøy hun gjorde det hun evt gjorde. Er det ikke svært mange jenter i forhold som gjør slike ting med andre jenter? Dog hvis du blir forlatt for en jente, da gir jeg ansvaret til de som har opplevd det å fortelle om det/evt andre. Det er litt vanskelig siden det ikke står så spesifikt hva du mener. synes det er litt rart at stigfjel slår så bastant fast at det er utroskap. tror det er mulig å se det fra min synsvinkel og. du er uansett nødt i å konfrontere hun med dette. står hun igjen som ett spørsmålstegn etter at du er ferdig å snakke, så tror jeg ikke hun tenkte i dine baner i det hele tatt Ethernet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
tror kanskje jeg hadde blitt litt sjalu om jeg ikke hadde fått være med selv, ihvertfall innimellom, men vanskelig å si før man står midt oppi det.

 

men hadde jeg fått bli med, da hadde livskvaliteten nådd nye høyder :new_woot:

 

He he, det tror jeg har veldig mye med hvordan den andre dama ser ut, eller?

Glede seg til trekant og så dukker den feite stygge vennina til dama opp som både har pizzatryne og herlig kroppslukt...

Lenke til kommentar
Det er egentlig ingen grunn til å ta seg nær av det, det har svært lite å si for hun.

Korleis veit du at det betyr lite for ho?

en jente kan ikke ha sex med en annen jente(nei, oralsex er ikke sex :roll: ).

Jo det er det.

Coitus between humans.

 

Sexual union between humans involving genital contact other than vaginal penetration by the penis.

Lenke til kommentar

Hva er det med folk? At dama har sex med en annen er plutselig ikke utroskap hvis hun har sex med en annen jente? Sex er uansett sex, og dama har jo gått bak ryggen på typen sin. Hvorfor denne forskjellsbehandlingen? Er det fordi tanken om mulig trekant er forlokkende? Hvis det blir slik at det er akspetert for jenter å ha sex med andre jenter selv om man er i et forhold tror jeg vi har beveget oss inn på en farlig vei.

Lenke til kommentar

Vis interesse for at hun hadde sex med en annen jente og prøv å få til en trekant. Mens du står å peiser på denne andre jenten bakfra og kjæresten din ser på sier du "Forresten, jeg slår opp" før du kommer utover ryggen på hun.

 

Stigfjel: Utroskapets grenser settes forskjellig i hvert forhold. Har man avtale om at det er greit å ligge med andre, så er man ikke utro om man gjør det. Men så lenge det gjøres uten partnerens viten, da vil jeg se på det som utroskap.

Endret av McBitch
Lenke til kommentar
Det er egentlig ingen grunn til å ta seg nær av det, det har svært lite å si for hun.

Korleis veit du at det betyr lite for ho?

en jente kan ikke ha sex med en annen jente(nei, oralsex er ikke sex :roll: ).

Jo det er det.

Coitus between humans.

 

Sexual union between humans involving genital contact other than vaginal penetration by the penis.

 

 

Med mindre hennes legning er lesbisk, så var det nok bare for ha det gøy. det kan faktisk hende at hun kan nyte det, uten å legge personlige følelser i det. er ikke alle som tenker likt. om hun hadde sagt at:"jeg og en venninne skal ha oralsex", så ville nok han ikke likt det...

 

 

man er fremdeles jomfru om man har oralsex. ja det er kanskje sex, men er noe helt annet enn vanlig samleie...

Endret av Step_up
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Mistenker sterkt at de fleste som sier at dette hadde vært fett, har ikke vært i et langvarig, seriøst forhold. Personlig hadde jeg blitt veldig såret og forbanna på lik linje som dersom hu hadde hatt sex med en mann. Utroskap er utroskap, uavhengig av hvilket kjønn. Dersom det ikke er følelser inne i bildet dersom hu knuller en annen fyr, så er det like jævlig som at hu knuller ei med fitte.

Men så klart har jeg skullet gjort det jeg kunne for å beholde forholdet, men det er jo klart det at dersom det hadde vært følelser inne i bildet i sidespranget, så hadde det blitt verre. Hvis ikke, så ville jeg som nevnt ha prøvd å sydd sammen forholdet så godt jeg kunne og med tiden, foreslått et litt mer åpent forhold eventuelt partnerbytte dersom det hadde vært en fungerende løsning.

Lenke til kommentar
Med mindre hennes legning er lesbisk, så var det nok bare for ha det gøy. det kan faktisk hende at hun kan nyte det, uten å legge personlige følelser i det. er ikke alle som tenker likt. om hun hadde sagt at:"jeg og en venninne skal ha oralsex", så ville nok han ikke likt det...

 

 

man er fremdeles jomfru om man har oralsex. ja det er kanskje sex, men er noe helt annet enn vanlig samleie...

Jeg kan nyte sex med noen uten å legge personlige følelser i det, det gjør det ikke mer greit for damen min om jeg har sex med andre.

 

Egil: Et lite tankekors: Du sier det ville være verre om det var følelser involvert i sidespranget. Er det alltid det? Om det ikke er følelser involvert vil det bety at grensen hennes er satt enda lavere enn om det var følelser involvert. Det er lett å avslå noen en ikke har følelser for, verre å avslå en en har følelser for.

Jeg sier ikke det ene eller andre, bare en liten tanke.

Endret av McBitch
Lenke til kommentar
Med mindre hennes legning er lesbisk, så var det nok bare for ha det gøy. det kan faktisk hende at hun kan nyte det, uten å legge personlige følelser i det. er ikke alle som tenker likt. om hun hadde sagt at:"jeg og en venninne skal ha oralsex", så ville nok han ikke likt det...

 

 

man er fremdeles jomfru om man har oralsex. ja det er kanskje sex, men er noe helt annet enn vanlig samleie...

Jeg kan nyte sex med noen uten å legge personlige følelser i det, det gjør det ikke mer greit for damen min om jeg har sex med andre.

 

 

litt av poenget her er vel at oralsex ikke er samleie. litt forskjellig hvis hun har oralsex med en jente, mens du dypper i en annen jente...Er ikke alle som ser likt på det, selv om man er i ett forhold. det kan jo hende man rett og slett ikke tenker over det hvis man er heterofil...

Lenke til kommentar
litt av poenget her er vel at oralsex ikke er samleie. litt forskjellig hvis hun har oralsex med en jente, mens du dypper i en annen jente...Er ikke alle som ser likt på det, selv om man er i ett forhold. det kan jo hende man rett og slett ikke tenker over det hvis man er heterofil...

Det er like fullt en seksuell handling, og kan mellom to jenter sidestilles som samleie.

Lenke til kommentar
litt av poenget her er vel at oralsex ikke er samleie. litt forskjellig hvis hun har oralsex med en jente, mens du dypper i en annen jente...Er ikke alle som ser likt på det, selv om man er i ett forhold. det kan jo hende man rett og slett ikke tenker over det hvis man er heterofil...

Det er like fullt en seksuell handling, og kan mellom to jenter sidestilles som samleie.

 

 

det der er vi helt enig i. men definisjonen jomfru som vi og diskuterer, den har man vel ikke funnet frem til noen konlusjon. definisjonen jomfru i mine øyne, er hvis man ikke har hatt penis inne i jenten. der er jeg og zeph uenige, men jeg finner ingen artikler hvor dette står helt presist.

Lenke til kommentar
Så ein person som er homoseksuell og aldri hatt sex med jenter er jomfru for livet?

Klart at det faller på sin egen urimelighet. Jeg må si jeg synes det er helt utrolig at noen virkelig ikke ser på en seksuell handling med en annen jente som utroskap hvis jenta gjør dette uten partners viten. Det var jo det opprinnelige spørsmålet som dannet grunnlaget for denne tråden, at trådstarter spør hva man gjør hvis man finner ut at dama har sex med en annen jente. Da kan man gå ut i fra at dama i så fall har gjort dette bak typen sin rygg.

Lenke til kommentar
Så ein person som er homoseksuell og aldri hatt sex med jenter er jomfru for livet?

 

 

 

har da aldri snakket om når det ikke er jenter innblandet. det er vel diskusjonen 2 jenter og hvordan de kan bli kvitt jomfrudommen sammen som er problemstillingen her. om jeg bommer på definisjonen lar jeg bli opp til noen andre å svare, men håper da at de kan komme opp med noe som bekrefter/avkrefter det jeg skriver.

Lenke til kommentar
Så ein person som er homoseksuell og aldri hatt sex med jenter er jomfru for livet?
har da aldri snakket om når det ikke er jenter innblandet. det er vel diskusjonen 2 jenter og hvordan de kan bli kvitt jomfrudommen sammen som er problemstillingen her. om jeg bommer på definisjonen lar jeg bli opp til noen andre å svare, men håper da at de kan komme opp med noe som bekrefter/avkrefter det jeg skriver.
Funfact: Jenter kan være homoseksuelle de også. Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...