Gå til innhold

[Løst]La en venn joine server, men ikke på samme lag. Åssen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis dere har tenkt til å nuke-booste vil jeg bare si at det er patetisk..

Anyways, når du har joinet en lobby for et game kan han høyreklikke på navnet ditt i vennelisten i steam og trykke "Join Game" eller "Bli med i spill". Det er ikke garantert at dere kommer på motsatt lag, men det er den eneste måten så vidt jeg vet.

Lenke til kommentar

FFA har ikke lag så er sikkert ikke det han mener. Men ja join game og send inv / la kameraten høyreklikke og join game etter du har valgt hva dere skal spille. Er ikke sikkert dere kommer på forskjellige lag men det er eneste muligheten. (også forklart av mr blue)

Lenke til kommentar

Ikke pokker om jeg lar vær å innvolvere meg når sånne tapere som deg og kompisen din ødelegger for alle andre ved å sitte i et hjørne og opparbeide seg nuke e.l. Det er så taper aktig at jeg får ikke sagt det. Klarer du ikke å få disse belønningene uten å være en low life taper så får du heller slutte og spille.

Lenke til kommentar
Ikke pokker om jeg lar vær å innvolvere meg når sånne tapere som deg og kompisen din ødelegger for alle andre ved å sitte i et hjørne og opparbeide seg nuke e.l. Det er så taper aktig at jeg får ikke sagt det. Klarer du ikke å få disse belønningene uten å være en low life taper så får du heller slutte og spille.

 

Glad i deg og <3

Lenke til kommentar

Det jeg tenkte. Jeg forstod det slik at eneste muligheten for å nuke booste er å la en finne en server de fortatt leter etter folk på, for så å prøve å joine han helt til begge havner på forskjellige lag. Jeg fikk de svarene jeg trengte og takker for det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...