Gå til innhold

Småprat om/rundt "The Secret World"

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3165
Skrevet

Blir det "F2P" kan det godt være jeg tar det opp igjen, men sånn som det er nå er det ikke verdt den månedelige summen for min del. Vil tro det er mange som tenker det samme :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De kan ikke gjøre noe med F2P så tidlig, folk vil føle seg snytt. Kanskje neste år en gang. De må uansett stabilisere spillet og putte inn mer content før noen vil ha lyst til å spille over lengre tid

Skrevet

Skal mye til for at jeg starter på noe nytt mmo også. Dette er det desidert beste mmoet jeg har spillt på 15 år, med en historie andre ikke kan sammenligne seg med

• Liker 4
Skrevet

Det nye innholdet i Issue #3 har ikke vært på Testlive, kun på intern testserver, så det som kommer her er ganske så ukjent for de fleste. Testlive har kun patchnotes på bugfiksing for #3.

Skrevet

#3 ble patchet til Testlive for et par dager siden, men notatene på 1.3 på testforumet sier ingenting om nytt innhold. Blir da litt vanskelig å teste evt nytt innhold hvis man ikke vet hva man skal prøve ut. Men uansett, noen dager er alt for lite for å fjerne mer enn enkelte bugs, er jeg redd.

Skrevet

Håper inderlig de kutter ned på andelen investigation missions i fremtidig innhold, begynner å bli vanvittig lei av den typen oppdrag.

Synes det blir litt VEL kryptisk, tungvint og knotete til tider, tar jo evigheter å finne ut av det til tider for de av oss som ikke liker å "jukse" ved å søke opp løsningen på spillnettsteder.

Skrevet

Jeg håper det ettervært dukker opp noe mer spennende end game content.

Nå har man disse nightmare dungeonsene der man stanger hode i veggen 1000000 ganger for å få seg BB.

Eventuelt å pvp om og om og om og om igjen til det kjedsomelige for pvp penger.

Ønsker meg ett nytt land å pve spille i :-)

Skrevet

Ja, Halloween-innholdet høres veldig lovende ut.

Også veldig positivt overrasket over at de klarte å gi ut issue #3 i september, med tanke på hvor lang utsettelse det var på issue #2. :yes:

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...