Gå til innhold

Har problemer med å få min venn opp til lvl 80!


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-3t93k9

For mange (inkludert meg) så er lvl 80 pvp noe av det morsomste. Der kan man gå Bgs og leave når man vil (uten store konsekvenser) og en arenamatch behøver ikke vare så veldig lenge.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
Du må lære deg en ting;) Ikke kaste bort for masse tid på venner. Du må konse på egen vinning:) Eneste man logisk sett og med rette(rent filosofisk) kan bruke "for masse" tid på er familie.

Det man vinner ved å spille et spill er opplevelsen, og opplevelsen blir mye morsommere sammen med nettopp venner.

Frustrasjonen til trådstarter forståelig, han har en god venn han ønsker å spille med, men det går ikke når vennen vil starte på nytt hele tiden.

 

Du kan jo trøste deg med at til slutt vil han ende opp med alle classes i høy level :p

Endret av Sati
Lenke til kommentar
Du må lære deg en ting;) Ikke kaste bort for masse tid på venner. Du må konse på egen vinning:) Eneste man logisk sett og med rette(rent filosofisk) kan bruke "for masse" tid på er familie.

Det man vinner ved å spille et spill er opplevelsen, og opplevelsen blir mye morsommere sammen med nettopp venner.

Frustrasjonen til trådstarter forståelig, han har en god venn han ønsker å spille med, men det går ikke når vennen vil starte på nytt hele tiden.

 

Du kan jo trøste deg med at til slutt vil han ende opp med alle classes i høy level :p

 

joda..nettopp;)til første del;)

Endret av gamer73
Lenke til kommentar

Jeg levla 2 Mager til 35, en druid til 20, en warrior til 10, en rogue til 20, en lock til 10 (piss), og sikkert hundre til av de overnevnte opp til 5.

 

Så gikk det slik at jeg fikk "ehmehm" en char av en kompis, en 40 lock. Jeg prøvde litt, fikk ikke til en drit. Levla den opp til 45 og la WoW på hylla.

 

Så begynte jeg på en ny mage (den andre), levla den til 37 tror jeg, og fant ut faen, jeg har en lock som er høyere.

 

Så leste jeg meg opp på lock og begynte, satan det gikk tregt.

 

Så sa det poff så kom det, og levla til 74. Så ble jeg lei av questing, så begynte jeg nå i Februar (6 dager siden, dinga på mandag, så 3 dager på 74-80) og nå har jeg 5 Epic 200+ item level.

 

Men som du ser tar det lang tid å finne hva du liker. Jeg liker det jeg hatet først. Kanskje fordi lock er en vanskelig klasse å spille, men vennen din har jo ikke det problemet.

 

Si til ham at du skal runne noen instancer med han, få den i 78 til 80 og få han til å se moroa der så blir han nok å takke deg ;)

Lenke til kommentar
Jeg levla 2 Mager til 35, en druid til 20, en warrior til 10, en rogue til 20, en lock til 10 (piss), og sikkert hundre til av de overnevnte opp til 5.

 

Så gikk det slik at jeg fikk "ehmehm" en char av en kompis, en 40 lock. Jeg prøvde litt, fikk ikke til en drit. Levla den opp til 45 og la WoW på hylla.

 

Så begynte jeg på en ny mage (den andre), levla den til 37 tror jeg, og fant ut faen, jeg har en lock som er høyere.

 

Så leste jeg meg opp på lock og begynte, satan det gikk tregt.

 

Så sa det poff så kom det, og levla til 74. Så ble jeg lei av questing, så begynte jeg nå i Februar (6 dager siden, dinga på mandag, så 3 dager på 74-80) og nå har jeg 5 Epic 200+ item level.

 

Men som du ser tar det lang tid å finne hva du liker. Jeg liker det jeg hatet først. Kanskje fordi lock er en vanskelig klasse å spille, men vennen din har jo ikke det problemet.

 

Si til ham at du skal runne noen instancer med han, få den i 78 til 80 og få han til å se moroa der så blir han nok å takke deg ;)

Det er litt anderledes å lvle charrs til lvl 60 - 70 får å så slette dem ..

Endret av pipppipp
Lenke til kommentar

Det er ikke lett og få til og spille sammen med venner alle ganger dessverre. Har selv mange venner som spiller wow og dessverre blir det sjeldent vi får mulighet og spille sammen selv om vi spiller på samme server. Det er ofte raiding, unger eller tider som ikke passer.

 

Har passert 30 og 5 av mine beste venner spiller på samme server men passer sjeldent uansett.

Lenke til kommentar

Vel jeg spiller på en 80 paladin å har gjerne lyst å starte en ny char. Har gjort det tusen ganger før, men blir alltid fort lei. Men startet akkurat på en server en del venner spiller på. Laga meg en mage og levlet den til 30 på et par dager (spilte på palan også). Det var i og for eg ganske artig, men så ble jeg hekta på palan igjen.

 

Jeg synest faktisk det er artigst å spille i lvl 80. Du har jo alle heroics selvfølgelig. Så har du achievements du kan leke med. Men en ting mange glemmer. Man har faktisk (som regel) en hel hau med quest igjen etter at du har levlet 80. For tiden på palan min så farmer jeg emblems i HC. Raider litt. Achievements. Skaffer reputation i en del factions (Sons of Hodir atm). Og quester på vanlig vis. Men viktigst med alt er at man skal spille slik man vil. Jeg forstår frustrasjonen til tråstarter, for jeg har en slik kompis jeg også som startet nye chars, bare på andre servere...(?). Men det er ikke noe vi kan gjøre med det. man skal spille spillet slik man vil :)

Endret av xitto
Lenke til kommentar

Jeg hadde en hunter på 64, druid på 80, mage på 30, paladin på 34, warrior på 15, shaman på 25 rogue på 72, dk på 65 og en priestpå 47.

Har seg slik at jeg spilte hunter pre tbc (på 60) rogue i tbc (lvl 70) og druiden fikk jeg bare spilt opp slik at jeg kunne spille i noen mnd på 70 =)

La kompisen din gjøre som han vil, til slutt finner han den classen han liker best. (mitt tilfelle, druid)

I verste fall går han lei og slutter, noe som ikke er så ille etter min mening. Wow er tidskrevende og avhengihetsskapende =) :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...