Gå til innhold

Xbox 360 OG Playstation 3 - Hva synes dere?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi nordmenn er så redd for å skjemme oss bort... Jeg har Gaming PC, Xbox 360, PS3, Wii, PSP, DS og Macbook... ingen grunn til å føle seg bortkjemt om det er din hobby eller en interesse du virkelig liker. Det finnes langt dyrere hobbyer enn dette ;) Kjøp en PS3 med god samvittighet og skaff deg Uncharted 2 med det samme (mulig et av de aller beste spillene jeg har spilt noen sinne)

Lenke til kommentar
Jeg har gamingpc, 360 og wii. Drømmer fælt etter ps3 pga uncharted 2, men hvis jeg kjøper meg det kommer dama til å bytte lås på døra mens jeg er på jobb.

 

Det er vel ikke noe å lure på, spør du meg. Har du råd har du anledning, med mindre du har en like krevende samboer som meg..

Du får bytte ut Wii'en med en PS3 da veit du. Ellers har du jo kronargumentet at PS3 også er en fantastisk mediasenter (sammen med ps3mediaserver), også har den bluray. Det er fortsatt en av de billigste bluray-spillerne på markedet, og en veldig god en i tillegg. Systemet er faktisk nettopp godkjent for det nye BD-3D-opplegget som kommer i år. Så da kan du se Avatar i 3D akkurat som på kino, men hjemme i din egen stue. Kanskje det kommer noen godspill i 3D også fremover?

 

Men uansett, PS3 er en knakende god konsoll, som stadig blir bedre og bedre. Legger man til det faktum at den også er en heftig BD-spiller, så er den definitivt noe man burde ha i nærheten av tv'n.

Lenke til kommentar
Jeg har gamingpc, 360 og wii. Drømmer fælt etter ps3 pga uncharted 2, men hvis jeg kjøper meg det kommer dama til å bytte lås på døra mens jeg er på jobb.

 

Det er vel ikke noe å lure på, spør du meg. Har du råd har du anledning, med mindre du har en like krevende samboer som meg..

 

Neida. Sleng på litt Singstar og Buzz, pluss plukk opp et par av favorittfilmene til dama på blu-ray, så skal du se det går så fint så! :cool:

 

Eventuelt kan du dra det utrolig sleipe prute-trikset. Dvs, at du begynner med noe som koster uendelig mye mer og som du er helt sikker på at hun ikke aksepterer. Jobb deg så nedover til det du egentlig hadde lyst på. Begynn feks med en superdyr projektor eller blu-ray-spiller.

 

Dessuten skal du ikke se bort i fra at dama kan komme til å like Uncharted. :love:

Lenke til kommentar

Jeg har også begge deler (pluss PSP og gamer på PC), og selv om jeg nok spiller mest på Xboxen, så er PS3en også flittig brukt, og også som BluRay-spiller, som jo er en kjempefordel, da Xboxen bråker som ville helvete (som kjent) og man slipper DVD-spiller.

 

Har ikke så mange exclusives til PS3 enda, men vurderer at det skal bli Uncharted så snart det kommer ny lønn til meg :hmm:

Lenke til kommentar

Har noenlunde lik "problemstilling, men det at PS3 har bluerayspiller taler sterkt mot kjøp.

 

Dermed er det ikke min tanke å kuppe tråden din, men om noen hadde noen tips på hvilken boks jeg bør kjøpe og gode priser på nett/butikk hadde jeg satt pris på det.

 

På forhånd takk. :)

Lenke til kommentar

Nå skal jeg ikke gå altfor mye OT her, men kjapt Pro/Con begge:

 

Xbox360 - Pro: Maaange spill, bedre håndkontrollere (selvfølgelig smak og behag, jeg liker de større gamepadene til Xbox foran PS3s knøttsmå)

Xbox360 - Con: Støyen, må betale for Live

 

PS3 - Pro: Færre spill, men bedre exclusives (også smak og behag), BluRay-spiller. Gratis onlinetjeneste.

PS3 - Con: Færre spill ;) Større konsoll. Dyrere.

Lenke til kommentar
Nå skal jeg ikke gå altfor mye OT her, men kjapt Pro/Con begge:

 

Xbox360 - Pro: Maaange spill, bedre håndkontrollere (selvfølgelig smak og behag, jeg liker de større gamepadene til Xbox foran PS3s knøttsmå)

Xbox360 - Con: Støyen, må betale for Live

 

PS3 - Pro: Færre spill, men bedre exclusives (også smak og behag), BluRay-spiller. Gratis onlinetjeneste.

PS3 - Con: Færre spill ;) Større konsoll. Dyrere.

PS3 pro: "Gratis" Wifiadapter inni konsollen, billgere og lettere å bytte harddisk, spill er regionsfrie.

 

Og til Heffe: Prisguide - playstation

Bare styr unna Pixmania hvis du har mulighet. Ikke alltid lett å ha med dem å gjøre. Dustin derimot er bra! Eller sjekk siste tilbudsavisa til Elkjøp

Lenke til kommentar
Har noenlunde lik "problemstilling, men det at PS3 har bluerayspiller taler sterkt mot kjøp.

 

Dermed er det ikke min tanke å kuppe tråden din, men om noen hadde noen tips på hvilken boks jeg bør kjøpe og gode priser på nett/butikk hadde jeg satt pris på det.

 

På forhånd takk. :)

 

 

Jeg har nettopp kjøpt PS3.

Kjøpte konsollen, hdmi-kabel og Bioshock hos lefdal

og ekstra kontroll, fjernkontroll, fallout 3, mirror's edge og uncharted Drake's fortune hos dustin home.

Betalte til sammen 4010, inkludert frakt. Tror jeg fikk en ok pris.

Lenke til kommentar
Vi nordmenn er så redd for å skjemme oss bort... Jeg har Gaming PC, Xbox 360, PS3, Wii, PSP, DS og Macbook... ingen grunn til å føle seg bortkjemt om det er din hobby eller en interesse du virkelig liker. Det finnes langt dyrere hobbyer enn dette ;) Kjøp en PS3 med god samvittighet og skaff deg Uncharted 2 med det samme (mulig et av de aller beste spillene jeg har spilt noen sinne)

Vell, jeg har bare en xbox 360, og det at du har alle de maskinene syns jeg at du går litt for langt. Alt jeg sier at du bør satse på en større spillsamling enn en stor "maskin"-samling :thumbup::thumbup:

Lenke til kommentar
Vi nordmenn er så redd for å skjemme oss bort... Jeg har Gaming PC, Xbox 360, PS3, Wii, PSP, DS og Macbook... ingen grunn til å føle seg bortkjemt om det er din hobby eller en interesse du virkelig liker. Det finnes langt dyrere hobbyer enn dette ;) Kjøp en PS3 med god samvittighet og skaff deg Uncharted 2 med det samme (mulig et av de aller beste spillene jeg har spilt noen sinne)

Vell, jeg har bare en xbox 360, og det at du har alle de maskinene syns jeg at du går litt for langt. Alt jeg sier at du bør satse på en større spillsamling enn en stor "maskin"-samling :thumbup::thumbup:

 

I og med at de virkelig gode spillene ofte er konsolleksklusive er det ikke rart folk kjøper flere konsoller. Men kommer vel helt an på hvor stor hobby det er, og ikke minst hvor mye tid man har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...