Gå til innhold

OL2010:Tråden for Skøyter - menn


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis mueller gikk over streken skal han ut. Moralsk integritet går foran medaljer. Kall meg gjerne gammeldags. :ermm:

 

Du er gammeldags.

 

Her har vi en meget god trener som er inne i en OL-sesong, også skjer det ett eller annet med én kvinnelig utøver, og plutselig er sesongen til ALLE ødelagt, fordi de må starte med en helt ny trener. Jeg forsvarer ikke Mueller, men det er HÅPLØST av skøyteforbundet å behandle saken slik de gjorde. Håpløst.

Lenke til kommentar
Hvis mueller gikk over streken skal han ut. Moralsk integritet går foran medaljer. Kall meg gjerne gammeldags. :ermm:

 

Den type utsagn ble sikkert sagt i lystig lag, og ble sett på en som en liten grovis, som er vanlig i miljøer hvor mennesker kjenner hverandre godt, det er min mening.

 

Medaljer går foran det meste spør du meg, hvertfall i denne type situasjonen hvor Bøkko er vår eneste stjerne og medaljekandidat, mens Maren Haugli er en nobody, og kommer til å være det resten av hennes karriere.

Lenke til kommentar
Hvis mueller gikk over streken skal han ut. Moralsk integritet går foran medaljer. Kall meg gjerne gammeldags. :ermm:

Det er jeg helt enig i. Men i denne saken tror jeg desverre Mueller fikk sparken fordi skøytefrbundet følte de måtte gjøre noe drastisk siden det fikk så bred mediedekning. Jeg tror nok Mueller er ganske krevende som person, men sparken for en grov, pinlig kommentar virker for meg noe i overkant. Kall meg gjerne moderne ;)

Lenke til kommentar

Synest det er konge at Mueller fikk fyken. Han burde også blitt nektet å være i nærheten av skøytelandslaget under OL.

 

Sånne tapere som ikke kan styre kjeften såpass har ikke noe i en sånn sammenheng å gjøre. Og hvis Bøkko ikke tåler såpass som dette, hvordan skal man da kunne si at Maren burde tåle slike ting som Mueller holder på med? Er da ikke første gang han har oppført seg som en idiot heller. Han har da fått advarsler før når det gjelder å behandle de som ikke er bland "gullungene" sine...

 

Dessuten tør eg vedde mye at det er ganske mye som ikke har kommet fram i media også. Det var nå en kar som gikk ut og sa at det kom til å komme fram mye snop under rettssaken. Blir spennende å se.

 

...Nå var det vel aldri sånn han sa det. Det var ment som en spøk, end of story.

Vi vet ikke hva han sa/hvordan han sa det, og vi vet ikke hva som skjedde. End of story.

Lenke til kommentar

Løpet til Kramer var ikke av normal standard. Bøkko i samme form som når han nesten slo Kramer, ville vært VELDIG nærme. Synd at han skulle få ødelagt OL.

 

Snodig at Lee venta så lenge, var jo ikke sliten.

 

Bare meg som irriterer meg over at Ove Eriksen bommer mye på sekunderinger. Ser jo nesten ikke forskjell på en 32 runde og en 29 runde.

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...