Gå til innhold

OL2010:Tråden for Curling


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Strålende onlinespill: flyordie.com

Gratis er det óg.

 

Ja, fant det der rett etter jeg postet mitt innlegg her :p Ganske okei spill, men ser jeg trenger endel trening :p

Det kommer seg det der. Jeg har karret meg opp til 380 ;)

 

Er den beste curlingsimulator som er å finne, etter min mening. Noen ting på fysikken som skurrer, men det føles som curling og konvensjonell curlingtaktikk funker bra.

Endret av vad
Lenke til kommentar

Jeg har fra sikre kilder at Norge er sikret å unngå Canada i semien! Selvom Sveits, Norge og Skottland kan havne på 6-3, er våre menn rangert foran på dragninger. Men Skottland må uansett slås for å sikre sistestein i første omgang i semien, og slår vi Murdoch må han antakelig ut i tie break mot svenskene.

 

Oddsen står på 1.90-1.90. I likhet med nordicbet har jeg ikke klart å bestemme meg for hvem som er favoritt helt ennå..

Lenke til kommentar

Rangert foran på dragninger? Hva for noe?

Med tap idag, havner vi, Skottland og Sveits på 6-3 og kan ikke skilles med innbyrdes oppgjør. Det som da skiller er dragningene som lagene har gjort foran alle kampene. Og av de så har vi gjort det godt nok til å unngå 4.seeding og dermed ungått Canada i semi :cool: .

 

Kommer til å bli uutholdelig spennende dette her!

Lenke til kommentar

Håvard er 90+% blind på sitt høyre øye, ja. Reinsdyrulykken skjedde såpass tidlig i hans unge liv, så han har 'trent seg opp' til å se godt med et øye. Dybdesynet blir riktignok aldri så godt som det kan være med to øyne (øyet fokuserer etter avstand, så han er jo ikke dybdeblind). I curling gjelder det jo vel så mye å se 'rett' enn 'dypt', samtidig vet han vel sikkert at banen er 45meter lang :p

Lenke til kommentar

Vi vinner jo! :D

Tok meg en middagslur, og har sovet på meg optimisme. Tror gutta har veldig lyst på 'skalpen' til Murdoch ikveld. Hittil i turneringa har vi bedre %er på tre av fire plasser. Vi skal spesielt ha en bedre 'front end' (ener og toer) enn storeB, men pass på, Murdoch kan være en skikkelig trollmann!

 

GB vil nok spille med litt frykt for å tape, og vil ikke ta de største sjansene. Vi har ingenting å tape, og har sikkert lyst til å holde kampen offensiv og morsom..

 

Mitt tips: Storbritannia-Norge 6-7

Endret av vad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...