Gå til innhold

Nytt skjermkort til CoD:MW2!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
grattis!

Ble fet grafikk nå hva? :-D

 

Jo takk.

Merker ikke forskjell på grafikken men kortet går ikke varmt og maskinen fryser ikke slik problemet var med det forige.

Men har et lite irriterende problem, på mediaplayer filer på nettet får jeg "snø" i bildet.. samme vist jeg åpner lokale filer i mediaplayer får jeg samme problemet, men åpner jeg i VLC så er alt bra.. noen tips? er det codec problem? hvordan evt oppdatere?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165
5xxx serien har DX11, det er noe man SKAL ha om man kjøper kort idag!

Ja du bare MÅ ha DX11 til de 3 spillene som har støtte for det! Er 10 spill med støtte for DX11 ventet i løpet av dette året og av disse er alle bakover kompatible.

 

Ser at trådstarter har kjøpt et kort nå, får håpe han har god nok pc til å utnytte det fulle ut av det skjermkortet han har valgt, noe jeg tviler på i og med at hans gamle HW mest sannsynlig sporer tilbake til 8800 sin tid.

 

Ser det også blir nevnt at noen ikke ønsker skjermkortet som et flaskehals, men hva skal der være vits med så lenge alt annet i systemet blir en flaskehals for et sånt kort. En grei regel er at PCen ikke er bedre enn den dårligste HWen i systemet, uansett hvor bra skjermkort enn skulle ha.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...