Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Møtte jente på internett som jeg har begynt å like :)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Som sakt vi får vente å se hva JanFr har å si, tydelighvis har han mere info om denne jenta, kanskje det er sant det du sier eller kanskje hun er slem hvem vet (andre en Jan) :!:

men det blir for mye spekulasjoner her før man får fakta på bordet så mange versjoner av "historien" kommer jo opp

Endret av Mr. A
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vi noe mer rundt disse tolv vennene på den falske Facebooken? Var de brukere hun selv sto bak for å se ut som om hun hadde venner, eller var det andre gutter som har blitt lurt?

Skrevet
Hun oppgir feil navn, feil facebook, ikke møter opp, ikke svarer. Noe slemt?
Ikke nødvendigvis det har vært meningen å være slem. Noe feigt, ja. Men som TWFA har poengterte så kan det ha vært motet som sviktet.
Skrevet
Har vi noe mer rundt disse tolv vennene på den falske Facebooken? Var de brukere hun selv sto bak for å se ut som om hun hadde venner, eller var det andre gutter som har blitt lurt?
Og med det ble det hele mer spennende, drastisk.
Skrevet
Joda, kanskje det. Men da er det i så fall veldig pysete, og ikke særlig hyggelig å ikke si ifra til TS.
Den her inne som aldri har tatt en feig en kan få lov til å rekke opp handa nå.
Skrevet (endret)

hadde noen giddet å gi meg et kort sammendrag av alt dette? orker ikke lese alle de 51 sidene selv om jeg har lest en del av dem :)

har fulgt litt med i begynnelsen og slutten, og det jeg har fått med at han møtte en 'jente' på jippi, og de snakka ut om alt, bestemte seg for å møtes, ho møtte aldri opp, han så bilde av ho på facebook som var falskt, egentlig så er ho "stygg"? hvordan vet vi det?

og var profilen hos falsk var det så?

Endret av Spinexel
Skrevet
Lurer på hvem denne "Henriette5" er, som har sneket i denne tråden ganske lenge nå..

God observasjon!

Mellers kalte jo også denne jenta for "Henriette" i starten av krimoppklaringen

Skrevet
Problemet var bare at "Henriette" egentlig het "Linn"..

Kan hende hun utgir seg for å være Henriette på andre steder enn bare jippi? ;)

Skrevet
Sikkert mange her til lands som heter Henriette og er født i 93.

Det er nok en del, ja. Tror ikke brukeren "Henriette5" er noe mer enn en av oss som bare leser i tråden :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...