Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Møtte jente på internett som jeg har begynt å like :)


Anbefalte innlegg

Jeg blir frustrert når folk dømmer etter utseendet.. Uansett.. Er det rart at folk har dårlig selvtillit, sier nå jeg........ :\

 

Å si at utseendet betyr mye er ikke det samme som å si at en dømmer etter det.

 

Jeg er helt enig med Quakecry, utseende betyr veldig mye. Men jeg er også enig med den som sa at du liker ikke en person fordi h*n ser bra ut, men h*n ser bra ut fordi du liker h*n :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Utseende betyr en god del. Face it..

 

Det er helt sikkert det hu var redd for! Noen gutter er så utrolig overfladiske... Jeg skjønner jo at utseendet betyr noe, men når man kjenner personen og når han til og med begynte å like hu over nett og sms, kan det ikke være utseendet han falt for.

 

Det er virkelig ikke rart at mange jenter sliter med dårlig selvtillit når de må gjøre så mye for å bli godtatt av en gutt! :o Alle er ikke modeller, og det er feil

å skyve de vekk ved første blikk. Bitch ass! :o

Er du virkelig så sikker på at dere jenter er så mye bedre selv? Gutter bryr seg seg nok mer om det visuelle enn jenter, den går jeg med på, men dere stiller da virkelig krav dere også? Hvor mange gutter har f.eks ikke vansker med å finne seg dame fordi de er for "snille", eller "pusete", som mange jenter kaller dem? Hvor mange har ikke opplevd at dama dumpa dem, for så å hoppe i armene på en "badboy"? Kanskje stiller ikke jenter like strenge krav til utseende som gutter, men dere stiller da jaggu strenge krav til personligheten, eller rettere sagt "røffheten" til gutten/mannen. Du tenker kanskje at utseende ikke er noe man er født med og ikke kan endre på, mens personligheten er det bare å modifisere så mye man vil? Vel, det er en sannhet med modifikasjoner. Ikke alle synes det er like lett å legge om hele livsstilen/personligheten sin over natten. Mange greier det kanskje aldri, og oppnår dermed aldri den suksee med det motsatte kjønn de hadde ønsket seg.

 

Selvsagt er det trist at mange jenter sliter med selvtilliten pga. utseendet sitt, det er utrolig trist at det er slik, for all del! Tror dog ikke dere jenter er så mye bedre selv, haugevis av gutter der ute med dårlig selvtillit også! Dessuten er det mange jenter som blir mobbet av andre jenter for utseendet sitt, eller klesstilen. Lett for meg å slenge med leppa på bakgrunn av dette og si at "mange jenter er så utrolig overfladiske", men jeg tror ikke kjønnene er så veldig forskjellige på dette området, når alt kommer til alt :)

Endret av LucarioX
Lenke til kommentar
Utseende betyr en god del. Face it..

 

Det er helt sikkert det hu var redd for! Noen gutter er så utrolig overfladiske... Jeg skjønner jo at utseendet betyr noe, men når man kjenner personen og når han til og med begynte å like hu over nett og sms, kan det ikke være utseendet han falt for.

 

Det er virkelig ikke rart at mange jenter sliter med dårlig selvtillit når de må gjøre så mye for å bli godtatt av en gutt! :o Alle er ikke modeller, og det er feil

å skyve de vekk ved første blikk. Bitch ass! :o

Er du virkelig så sikker på at dere jenter er så mye bedre selv? Gutter bryr seg seg nok mer om det visuelle enn jenter, den går jeg med på, men dere stiller da virkelig krav dere også? Hvor mange gutter har f.eks ikke vansker med å finne seg dame fordi de er for "snille", eller "pusete", som mange jenter kaller dem? Hvor mange har ikke opplevd at dama dumpa dem, for så å hoppe i armene på en "badboy"? Kanskje stiller ikke jenter like strenge krav til utseende som gutter, men dere stiller da jaggu strenge krav til personligheten, eller rettere sagt "røffheten" til gutten/mannen. Du tenker kanskje at utseende ikke er noe man er født med og ikke kan endre på, mens personligheten er det bare å modifisere så mye man vil? Vel, det er en sannhet med modifikasjoner. Ikke alle synes det er like lett å legge om hele livsstilen/personligheten sin over natten. Mange greier det kanskje aldri, og oppnår dermed aldri den suksee med det motsatte kjønn de hadde ønsket seg.

 

Selvsagt er det trist at mange jenter sliter med selvtilliten pga. utseendet sitt, det er utrolig trist at det er slik, for all del! Tror dog ikke dere jenter er så mye bedre selv, haugevis av gutter der ute med dårlig selvtillit også! Dessuten er det mange jenter som blir mobbet av andre jenter for utseendet sitt, eller klesstilen. Lett for meg å slenge med leppa på bakgrunn av dette og si at "mange jenter er så utrolig overfladiske", men jeg tror ikke kjønnene er så veldig forskjellige på dette området, når alt kommer til alt :)

 

 

Kan til en viss grad være enig med deg her, men alt er om smak og behag. Noen gutter liker "tøffe" jenter, noen "snille" jenter. Noen jenter liker det samme hos gutter. Alt kan variere, og jeg vil egentlig ikke si det ene kjønnet er mer overfladiske enn det andre. Imidlertid er det utseende man kan gjøre minst med, og derfor er det det verste man kan bli dumpet eller "ditsja" for. Personligheten er (i alle fall til en viss grad) selvvalgt, man kan velge om man vil være badboy/girl eller snill.

Lenke til kommentar
Utseende betyr en god del. Face it..

 

Det er helt sikkert det hu var redd for! Noen gutter er så utrolig overfladiske... Jeg skjønner jo at utseendet betyr noe, men når man kjenner personen og når han til og med begynte å like hu over nett og sms, kan det ikke være utseendet han falt for.

 

Det er virkelig ikke rart at mange jenter sliter med dårlig selvtillit når de må gjøre så mye for å bli godtatt av en gutt! :o Alle er ikke modeller, og det er feil

å skyve de vekk ved første blikk. Bitch ass! :o

Er du virkelig så sikker på at dere jenter er så mye bedre selv? Gutter bryr seg seg nok mer om det visuelle enn jenter, den går jeg med på, men dere stiller da virkelig krav dere også? Hvor mange gutter har f.eks ikke vansker med å finne seg dame fordi de er for "snille", eller "pusete", som mange jenter kaller dem? Hvor mange har ikke opplevd at dama dumpa dem, for så å hoppe i armene på en "badboy"? Kanskje stiller ikke jenter like strenge krav til utseende som gutter, men dere stiller da jaggu strenge krav til personligheten, eller rettere sagt "røffheten" til gutten/mannen. Du tenker kanskje at utseende ikke er noe man er født med og ikke kan endre på, mens personligheten er det bare å modifisere så mye man vil? Vel, det er en sannhet med modifikasjoner. Ikke alle synes det er like lett å legge om hele livsstilen/personligheten sin over natten. Mange greier det kanskje aldri, og oppnår dermed aldri den suksee med det motsatte kjønn de hadde ønsket seg.

 

Selvsagt er det trist at mange jenter sliter med selvtilliten pga. utseendet sitt, det er utrolig trist at det er slik, for all del! Tror dog ikke dere jenter er så mye bedre selv, haugevis av gutter der ute med dårlig selvtillit også! Dessuten er det mange jenter som blir mobbet av andre jenter for utseendet sitt, eller klesstilen. Lett for meg å slenge med leppa på bakgrunn av dette og si at "mange jenter er så utrolig overfladiske", men jeg tror ikke kjønnene er så veldig forskjellige på dette området, når alt kommer til alt :)

 

 

Kan til en viss grad være enig med deg her, men alt er om smak og behag. Noen gutter liker "tøffe" jenter, noen "snille" jenter. Noen jenter liker det samme hos gutter. Alt kan variere, og jeg vil egentlig ikke si det ene kjønnet er mer overfladiske enn det andre. Imidlertid er det utseende man kan gjøre minst med, og derfor er det det verste man kan bli dumpet eller "ditsja" for. Personligheten er (i alle fall til en viss grad) selvvalgt, man kan velge om man vil være badboy/girl eller snill.

Utseendet er det verste man kan bli dumpet for ja, og det man kan gjøre minst med ja, helt klart!! Tror dog ikke jenter alltid er så mye mindre overfladiske! Alle er forskjellige uansett kjønn og det blir for dumt å si at det ene kjønne er så mye verre enn det andre. Alle er ulike :)

 

Edit: Mulig jeg har formulert meg klønete, poenget mitt var på ingen på måte at det ikke finnes overfladiske gutter, eller at det ikke er synd at noen får dårlig selvtillit pga. det visuelle. Hva jeg ville frem til er at det finnes overfladiske personer blandt begge kjønn, og at vi kanskje er overfladiske på forskjellige måter av og til. Lagt merke til at noen jenter klager over at gutter og menn er overfladiske, mens de selv mobber eller kommenterer andre jenters ytre, da er det noe som ikke stemmer helt spør du meg. (For all del, sier på ingen måte at noen her er sånn!)

Endret av LucarioX
Lenke til kommentar
Utseendet er det verste man kan bli dumpet for ja, og det man kan gjøre minst med ja, helt klart!! Tror dog ikke jenter alltid er så mye mindre overfladiske! Alle er forskjellige uansett kjønn og det blir for dumt å si at det ene kjønne er så mye verre enn det andre. Alle er ulike :)

 

Du har kanskje rett i det, og jeg overreagerte nok litt :p Men for meg, som er jente, virker det som utseendet har altfor mye å si for gutter.

Jeg synes det er utrolig dumt i og med at det ikke er alle jenter (heller ikke gutter :p) som er så pene. Og du har nok rett i at jenter stiller fler krav

til personlighet, men det er vel kanskje fordi det er viktigst? :) Uansett... Kanskje vi ikke er så forskjellige, men det finnes da grenser :) Utseendet kan ikke bety SÅ mye.

Lenke til kommentar
Du har kanskje rett i det, og jeg overreagerte nok litt :p Men for meg, som er jente, virker det som utseendet har altfor mye å si for gutter.

Mange gutter bryr seg nok mye om det ytre ja, skjønner veldig godt at mange jenter irriterer seg over det :) Samtidig er det nok også mange gutter som mener jentene bare bryr seg om "røff og tøff" oppførsel og er lei seg for at de ikke blir satt pris på av alle om de bare er snile og normale ;) Gjelder å se det litt fra flere sider.

 

Jeg synes det er utrolig dumt i og med at det ikke er alle jenter (heller ikke gutter :p) som er så pene.

 

Og du har nok rett i at jenter stiller fler krav til personlighet, men det er vel kanskje fordi det er viktigst? :) Uansett... Kanskje vi ikke er så forskjellige, men det finnes da grenser :) Utseendet kan ikke bety SÅ mye.

Mange, innkludert meg selv mener nok at personlighet er viktigst i lengden ja, egentlig ganske enig i det Geir skrev over her på det området. Så spør vel noen seg også hvordan personlighet jentene setter så høyt da, mange vil kanskje spørre seg om ikke jenter går etter feil folk når de bare bryr seg om "badboys"? ;)

 

Nei, egentlig litt vanskelig debatt dette her :) Tror uansett vi stiller ganske likt når alt kommer til alt, men det er meg da..

Lenke til kommentar
Jeg ville nok ikke hatt en såkalt "Badboy" :p Vil heller ha en rolig, snill og omsorgsfull gutt, er nok fler av oss :p

Det er selvfølgelig litt stilig om gutten er mystisk, og kanskje til og med litt "badboy" i begynnelsen, men tror ikke jeg

hadde holdt ut det særlig lenge xD

På samme måte som jeg ikke vil ha en sur kjerring med smellvakkert utseende, selvom kanskje noen andre gutter hadde foretrukket det. Samtidig finnes det jenter som bare vil ha badboys og gutter som bare vil ha smellvakre jenter, og motsatt selvsagt, men det er vel litt sjeldnere ja.

 

Nei, jeg tror dette går veldig begge veier jeg altså! :)

Lenke til kommentar
På samme måte som jeg ikke vil ha en sur kjerring med smellvakkert utseende, selvom kanskje noen andre gutter hadde foretrukket det. Samtidig finnes det jenter som bare vil ha badboys og gutter som bare vil ha smellvakre jenter, og motsatt selvsagt, men det er vel litt sjeldnere ja.

 

Nei, jeg tror dette går veldig begge veier jeg altså! :)

 

Jada, gjør nok det :) Og det vil det alltid gjøre, tror jeg.. Det finnes jo jenter som også bryr seg mye om utseendet, men

jeg tror fler jenter er påvirka av å "ikke være pene nok", enn gutter :)

Lenke til kommentar

Stygg < Pen

Snill og grei < Dum faen

 

Hvor faen tror dere vi fikk kontraster og motsetninger fra hvis ingen dømmer etter noe?

 

- "Hei, velkommen. Dette er verden."

- "Hei! Takk for det."

 

Folk vil alltid dømme. Det finnes blondiner (ladet begrep) som er dumme idioter mot enkelte, men som kommer helt fint overens med andre. Er det dermed riktig å si at de er dumme? Eller blir det da relativt upresist? - TEKNISK SETT er de dumme med ~, men matcher de da samfunnets definisjon på rollen som dum blondine?

 

Menneskehjernen er laget slik at den prøver å strukturere kaos. Jeg tror, og merk ordleggingen, at uansett hvor mye vi prøver på dette, vil synet på verden være fullstendig latterlig før man forstår at kaos briljerer. Alltid, - til ENHVER tid.

 

Skål

 

PS: Noen vil gjerne spørre seg om hva kaos er... Re etted soak? Nei, det er det ikke. Det er struktur. Kaos er noe udefinerbart på alle måter, noe ubeskrivelig, det er bruddet i en reell brøk, det er avstikkeren.

Endret av Kognitiv
Lenke til kommentar
På samme måte som jeg ikke vil ha en sur kjerring med smellvakkert utseende, selvom kanskje noen andre gutter hadde foretrukket det. Samtidig finnes det jenter som bare vil ha badboys og gutter som bare vil ha smellvakre jenter, og motsatt selvsagt, men det er vel litt sjeldnere ja.

 

Nei, jeg tror dette går veldig begge veier jeg altså! :)

 

men jeg tror fler jenter er påvirka av å "ikke være pene nok", enn gutter :)

Det tror helt klart jeg også, samtidig som jeg tror gutter er mer redde for å ikke være tøffe nok. Kanskje er vi ikke så uenige når alt kommer til alt da, Nynaeve? :)

 

 

Studier har vel vist at jenter gjerne foretrekker "badboys" i kortere forhold, for så å sette seg til ro og stifte familie med en rolig, omsorgsfull mann;)
Sikkert sant det, får håpe de fleste menn er som Geir og setter personlighet høyest i det lengre løp da, hehe :p
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...