Gå til innhold

Cognomen - Like shooting fish in a barrel


Anbefalte innlegg

Denne tråden kom sent. Ca 4 år for sent egentlig, hvis man skal tolke det etter datoen når jeg faktisk registrerte meg her på Diskusjon.no.

Problemet ble vel mer det at jeg ikke var så veldig aktiv her, og så glemte man bare denne siden.

Men etter en fuktig diskusjon om denne siden med en barndomskompis, endte det opp med at jeg børstet støvet av denne gamle kontoen og bestemte meg for å komme tilbake.

 

Navnet er Chris, men er på internett som Cognomen (som forsåvidt er latinsk og betyr kallenavn) og jeg er 20 år gammel.

Befinner meg i Barteby (også kalt Trondheim), selv om jeg er overrasket over mangelen på barter her i byen.

Jeg har ikke bart (har dog et brukbart skjegg) og jeg kjenner dessverre ingen med en skikkelig bart.

Så, har du bart og befinner deg i Trondheim? Gi meg et lite hint. ^^

 

Men fra spøk til revolver.

Jeg er skikkelig dårlig til å skrive om meg selv, egentlig.

Har en stor lidenskap for musikk, og mest innen rock/metal/hardcore-sjangeren, men tar en gang i blant meg selv i å like f.eks Celldweller, Hadouken og Slagsmålsklubben også.

Så jeg er ikke SÅ ensporet som enkelte tror.

 

En annen lidenskap er film, og jeg ser alt for mye på slikt.

Favorittfilmen er Pulp Fiction, men er også veldig glad i filmer som Se7en, Memento, Fargo, Blade Runner, Star Wars og A Clockwork Orange.

 

Jeg spiller forsåvidt også WoW, men det snakker man ikke så høyt om.

 

Med det hopper man ut av denne tråden og hvis det var noe mer dere lurte på, får dere heller spørre.

Mkay?

post-56874-1262579223_thumb.jpg

Endret av Cognomen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...