Gå til innhold

Hadde nettop et vellykket toalettbesøk.


o0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Etter all julematen og juleølet i går så sier det seg jo selv at man blir litt tung i magen, og jeg hadde nettop en tur på toalettet som jeg aldri vil glemme. Glemte å veie meg, men vil tro jeg gikk ned 1 kilo! Nå føler jeg meg helt fantastisk.

Jeg kjenner følelsen. Folk snakker ikke så mye om sånt virker det som. Om det er tabu eller bare undervurdert vet jeg ikke. Men jeg tror om det blir mer åpent så kan alle nyte fordelene av delt erfaring.

Lenke til kommentar
Rater dere dobesøkene?

Jeg gir hvertfall mine dobesøk karakterer fra 1 til 6.

 

Blir en helhetlig vurdering av hele dobesøket.

Jeg har ingen fast skala på dobesøk, men jeg vurderer definitivt opplevelsen, i helhet, og individuelle faktorer, slik som lyd, hvordan den bryter vannflaten, evt. høyde på plask også videre.

Lenke til kommentar

Absolutt! Går ofte i dusjen etter å ha vært på dass jeg.

 

Og det er fast rituale med papir.

Legger papir rundt der jeg sitter.

To ark "per lår", slik at det akuratt ikke er noe kontakt med dolokket.

 

Og nedi i dassen for å unngå plask.

Det varierer, men jeg passer på at vannet i do ikke vises, da er det ingen sjanse for plask.

Endret av bollerbrus
Lenke til kommentar

Se her, nå har jeg lært noe allerede. Jeg har også irritert meg over plask som treffer meg, og har eksperimentert med å sitte litt på skjeiva. Unngår plask, men får et lite delikat bremsespor i skåla, som ikke er like lett å fjerne. Fra nå av hvis jeg føler trangen, så skal jeg legge ned i et par ark dopapir først.

Tommel opp.

Lenke til kommentar

Jeg ser vi har en del toalettkyndige mennesker her på forumet. Jeg har så lenge jeg kan huske benyttet meg av denne såkalte hengekøyemetoden, men aldri visst at det finnes slik vakker fagterminologi til å akkompagnere. Da lærte jeg noe nytt i dag også.

Endret av Señor Bukkake
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...