Gå til innhold

Hjelp! Converse sko!


Yamichi

Anbefalte innlegg

Jeg var på www.converse.com og designet sko(De på bildet). Jeg skulle til å bestille, da jeg fant ut at det kun ble sendt i US. Jeg MÅ ha skoene, men jeg vet ikke hvor jeg kan få tak i dem. Dessten kostet de nesten ingenting siden dollaren er så lav for tiden..

Noen som kan tipse meg om hvor/hvordan jeg kan skaffe?

post-174510-1261609831_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

JetCarrier er en seriøs aktør, har ikke hørt om noen som har blitt svindlet av dem.

 

Det JetCarrier gjør er at du får en postboks i USA. Denne postboksen tilhører et lager, og når varene kommer dit signerer en mann fra JetCarrier pakken. Så pakkes den inn i store kasser, og disse kassene settes på fly til Norge. Når de kommer til Norge pakker JetCarrier ut av de store eskene, finner din, finner adressen din og sender den med Posten.

Hva er det du ikke forstår med prisene?

Du betaler x antall kroner for å få sendt pakken og behandlet den, går på vekt og størrelse, og så betaler du MVA når pakken kommer inn i Norge.

Lenke til kommentar
Er det noen som har prøvd siden? Er det sikkert at jeg ikke blir svindlet?

Dessuten lurte jeg på om prisene. Skjønte det ikke helt på forklaringen på siden.. x)

Jeg har brukt den! Første gangen når jeg bestilte 1.gen Iphone ifra usa, og andre gangen da det var en relativt stor karmaloop leveranse. Siden fungerer utmerket. +What Henrik C said. Du får en fiktiv postboks hos Jetcarrier som du fyller inn istedenfor din egen adresse når du bestiller. Så må du booke en plass på fly leveransen deres eller den som går med båt(jeg tok fly, raskere) så betaler du mellomlegget til Jetcarrier og får pakken din hos ditt lokale postkontor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...