Gå til innhold

Konkurranse: Akams julekalender, dag 23


Anbefalte innlegg

Folk som klager på premier: Ta dere en jævla bolle. Herregud. Det dummeste jeg har lest på lenge!

Folk som klager på spørsmålene: Over hele siden har det vært noen spørsmål som var svært enkle, noen som var vanskelige og noen som krevde litt tolkning. Men i dag er det da ikke noe problem? Spørsmål tre er enkelt, du må bare tenke litt. De kunne selvfølgelig skrevet "på ett sekund" og "på ett minutt", men du skjønner da utmerket godt hva de mener. Og på spørsmål to er det som skrevet over en faktor på 10 mellom hvert svaralternativ.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Folk som klager på premier: Ta dere en jævla bolle. Herregud. Det dummeste jeg har lest på lenge!

Folk som klager på spørsmålene: Over hele siden har det vært noen spørsmål som var svært enkle, noen som var vanskelige og noen som krevde litt tolkning. Men i dag er det da ikke noe problem? Spørsmål tre er enkelt, du må bare tenke litt. De kunne selvfølgelig skrevet "på ett sekund" og "på ett minutt", men du skjønner da utmerket godt hva de mener. Og på spørsmål to er det som skrevet over en faktor på 10 mellom hvert svaralternativ.

Jeg har lidt svært ved at se hvad formålet er med at formulere spørgsmål på en sådan måde at man først må gætte sig til en fortolkning inden man svarer... Men jeg er da enig i din fortolkning af spørgsmålet. Og vi må jo ANTAGE at vi taler om et kamera der er hurtigt/nyt nok til at udnytte det hurtige kort - selvom det jo ganske ofte ikke er tilfældet, og det er sjældent at man let kan finde ud af HVOR hurtigt et memory-kort kameraet kan have glæde af, uden at kontakte producentens support....
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...