Gå til innhold

Hvor er all Darksiders-hypen? Release rett over nyttår, jo! D:


Anbefalte innlegg

Preview fra Gametrailers:

http://www.gametrailers.com/video/preview-...arksiders/59081

 

10/10 review fra Playmagazine:

http://playmagazine.com/index.php?fuseacti...;contentid=1989

 

Blir dette årets første store sleeper-hit? Ser ingenting om det noen plass i Norge.

Savnet at noen tar Zeldaelementer og inkorporerer dem i egne spill. Tror dette blir interessant, men jeg håper jeg ikke er alene om å plukke det opp på dag èn. ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har sett litt på det. Det første som slo meg var at story'en og settingen i spillet virker utrolig teit. Men det er jo selvsagt bare min personlige mening. :)

 

Videre så har jeg ikke så veldig stor sans for action/adventure spill; så med mindre dette spillet er helt utrolig bra, så kommer jeg til å hoppe over.

Lenke til kommentar

Det er vel en måte å se på det. ^^

Når har jeg alltid likt Zelda godt, og jeg tror det blir moro å se hvordan dette faktisk fungerer. Spesielt når den eneste klagen jeg har hørt så langt er at å trykke èn knappekombinasjon (L1+R2) for å utløse noe stuff er litt awkward.

 

Men jeg synes fortsatt det er synd at såpass få har hørt om det.

 

De første månedene i 2010 ser dyre ut for denne PS3gameren.. :)

Lenke til kommentar
Leverte? Har du det? :O

 

Hehehe...neida, har bare forhåndsbestilt det fra gamestop. De har en del spill som kan forhåndsbestilles mot 2 spill + 1,- krone. Jeg har da kjøpt en del billige spill fra cdon og play, og har levert inn disse mot Darksiders, Mass Effect 2 og Dante's Inferno. Bra tilbud, nye spill til 140,- - 160,- kroner er ikke å forakte :!:

Lenke til kommentar
Leverte? Har du det? :O

 

Hehehe...neida, har bare forhåndsbestilt det fra gamestop. De har en del spill som kan forhåndsbestilles mot 2 spill + 1,- krone. Jeg har da kjøpt en del billige spill fra cdon og play, og har levert inn disse mot Darksiders, Mass Effect 2 og Dante's Inferno. Bra tilbud, nye spill til 140,- - 160,- kroner er ikke å forakte :!:

 

Forhåndsbestillte i dag jeg og :D veldig billig til å være på release dagen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...