PgUp Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Jeg trodde all pro var 2 headshots med 1 sniper kule ? Nevermind.. Sjekka var visst 2 headshots med 2 kule 2 headshots med 1 kule uansett våpen.
Ljóseind Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Har selv klart all pro (to hs med en kule) med Fal uten sikte (som attachment), synes ikke den er for vanskelig. Fikk Omnicide for et par dager siden (kill entire enemy team within 10 seconds), ganske lett når man har chopper gunner Droppin' crates kan være litt vrien, kanskje mer flaks enn dyktighet, så ville si dette er en av de vanskeligste. Den hvor du må drepe en motstander med serieeksplosjoner syntes jeg hørtes vanskelig ut, men tok meg en match etter jeg fikk den før den plutselig dukket opp xD Vet ikke helt hvordan det er i mw2, men jeg husker fra cod4 at du kun trengte å drepe en fyr ved å sprenge en bil pga grenade, og da fikk du den. Det var ikke vanskelig når du prøvde det.
Takkformeg Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Jeg klarte den ved å pælme c4 bak en claymore, jeg detonerte c4'n og claymoren gikk av rett i trynet på en som kom inn døra. Ja, det var uav på så jeg visste han kom.
kreppsen Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Droppin' Crate er ikke så vanskelig, kast en emergency airdrop mot en noob å la han stå i den røde røyken. All pro fikk jeg med Tar-21, tror jeg fikk en 400-500 poeng for den double killen :-) Longshot var det også!! Da er det selfølgelig en god dose flaks med i bildet
Ljóseind Skrevet 19. februar 2010 Skrevet 19. februar 2010 Droppin' Crate er ikke så vanskelig, kast en emergency airdrop mot en noob å la han stå i den røde røyken. All pro fikk jeg med Tar-21, tror jeg fikk en 400-500 poeng for den double killen :-) Longshot var det også!! Da er det selfølgelig en god dose flaks med i bildet I går fikk jeg All pro og collateral damage samtidig. Jeg skøyt et skudd mot et par folk, med Barret, og traff gjennom huet til to stykker. Det skal litt flaks til ...
Pop-fiske Skrevet 19. februar 2010 Skrevet 19. februar 2010 Fekk 3 headshots med 1 kule idag Og det var ny prestige. So eg fekk ein del sånne "Headshot" "Triple Kill.." Og so mange fleire. Det var ganske tøft å sjå at det tok hundre år før den var ferdig med å sei kva ting eg fekk
Ylajali Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Jeg fikk All Pro med Spas 12:P Samme her. :O
armanite Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Challenge: "Grim Reaper" - Kill 5 in one match using up to 5 predator missiles. Ikke spesielt vanskelig i seg selv, men måten jeg fikk tatt den på i går var nok noe vanskeligere å få til. Spilte vanlig Team Deathmatch på Afghan og vi hadde presset det andre laget rimelig heftig og hele gjengen var i TF141 spawn sonen når jeg fikk min predator - og joda, dro 5 kills med en missil. Rimelig sikker på at jeg hadde en noe ondt glis når jeg styrte den missilen midt i sentrum av denne gruppa.
ace855 Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Fikk All pro med mini-uzi istad, snakk om lotto!
Ylajali Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 Wargasm fikk jeg nettopp! Brukte Predator, Harrier og Emergency Airdrop.
Takkformeg Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 Jeg fikk wargasm med UAV, COunter UAV og Sentry gun xD Tenkte ikke over å få den, jeg skulle bare gjøre killstreak challengene til de 3 ferdig, så rusha jeg plassen som Flaggpost B er på på afghan og der var det mange (Spilte hardcore tmd )
Pop-fiske Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 Wargasm var lett. Predator, Harrier, Pave Lowe..
Leo_Khenir Skrevet 23. februar 2010 Skrevet 23. februar 2010 Jeg klarte den ved å pælme c4 bak en claymore, jeg detonerte c4'n og claymoren gikk av rett i trynet på en som kom inn døra. Ja, det var uav på så jeg visste han kom. Thumper på C4'en til en dude to sek etter at han planta den
Pop-fiske Skrevet 23. februar 2010 Skrevet 23. februar 2010 Pave low * Er det low? Trudde det var Pave Lowe.. Men da veit eg det!
kreppsen Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 Vanskeligste emblem er vel den du får for 'Counter MVP' ? "Kill the #1 player on the enemy team, 10 times in one single match"
Pop-fiske Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 Vanskeligste emblem er vel den du får for 'Counter MVP' ? "Kill the #1 player on the enemy team, 10 times in one single match" GUD! Den greier eg berre ikkje Har drept top-playeren der 7-8 gangar, men meir går ikkje! Men, er vel berre å springe rundt som ein galning på Favela, og er du heldig møter du nokon noobs. Du kan jo joine ein venn som er shitdårlig.. Men det er litt feigt :S
Leo_Khenir Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 Jeg trodde Humiliation challengene "The Bigger They Are..." og "...The Harder They Fall" skulle være vanskelige, men neida, de fikk jeg i to matcher etter hverandre (Kill the #1 Player on the enemy team 3 times in a row" og "Kill the #1 Player on the enemy team 5 times in a row" henholdsvis). Litt pussig at jeg ikke dro dem i samme match, menmen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå