Gå til innhold

"Summing" i TV


daruu

Anbefalte innlegg

Hmm har nå fundert litt mere på dette.

Lyden er trossalt ikke der hele tiden, bare når det stillestående bilder/tekst, høres det ut som jordingsfeil da? Jeg ville ihvertfall tro at lyden ville vært der konstant da isåfall?

 

Har desverre ingen jordfeilsbryter. Er ikke lenge siden det elektriske anlegget ble kontrollert, da uten noen feil, men det kan kanskje komme plutselig som dere nevner.

 

Det er heller ingen ulyder på benq pc skjermen(dvs en modell med hdmi inngang og høytalere) jeg bruker midlertidlig med xbox 360'n og ps3'n. Det samme gjelder stereoannlegget, begge disse tingene er koblet til den samme kontakten som tv'n har stått koblet til.

 

Forøverig er det heller ikke noen ulyder/feil som jeg/vi vet om noe annet sted i huset heller, kun denne ene tv'n.

 

Takknemlig for alle svar som har kommet inn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøvde HDMI(xbox360) og scart(parabol tuner) hver for seg etter den kom ifra reperasjon = ingen forskjell.

 

Aner ikke hvorfor HK ble bytta, de ville kanskje foreta seg noe.

 

Nå får jeg MS SQL error på siden deres også, så får ikke sjekka statusen...

Endret av daruu
Lenke til kommentar

Fortsatt ikke hørt noe mere...

Begynner å bli MEGET irritert! Om noen kunne linke til noen lover som kunne hjulpet min sak hadde jeg blitt takknemlig for det.

Har vært uten TV i over 2 måneder (som også inkluderer ett OL), noe som i seg selv ikke hadde vært så galt, hadde det ikke vært for at jeg betaler flere hundre kr i måneden for en parabol jeg ikke får brukt...

Lenke til kommentar

Si at du nå har vært sammenhengende uten fungerende TV i to måneder, og at avhjelp dermed ikke har skjedd innen rimelig tid., og at du derfor vil heve kjøpet. To måneder er absolutt ikke innen rimelig tid, og jeg kan ikke se at det blir mer rimelig av at de har levert et ikke-fungerende tv-apparat i mellomtiden.

 

Du har krav på låneenhet når reparasjonstiden tar mer enn en uke, har du bedt om dette?

 

Ideelt sett burde du kunne fått refundert utgiftene til parabol ettersom feilen har gjort at dette har vørt penger rett ut av vinduet, men det tror jeg blir verre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...