Gå til innhold

Ting du ønsker det til jul men ikke får det hva gjør du da?


fsx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er jo egentlig ganske barnslig oppførsel da, fsx. Du er vel 13 eller 14 vil jeg tenke meg, og synes at i den alderen bær du være mer moden en at du selger gavene du blir ufornøyd med :)

Skal man sammle på gaver man ikke bruker?. Noen ganger ville det kanskje være fornuftig å selge en gave i stedet for å få en tilgodelapp når du bytter gaven.

Lenke til kommentar

Ehh.. Han passer jo ikke på deg, han bare la inn sin mening (eller hvordan jeg skal få sagt det). Og snille barn er vel noe alle foreldre ønsker seg.

 

Tror det heller ikke at det er noen admins som passer på deg. Tror du heller bare har fått stengt et par emner du har lagd etter mye tull i trådene.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar
En av mine "barn" (de er ikke barn lenger) spurte meg nettopp hva jeg ønsket meg til jul. Da svarte jeg som alltid: "Snille barn!" Det tipper jeg at trådstarters foreldre ville sette pris på også... :)

 

Geir :)

Hva er egentlig poenget med å gjøre julehandelen ekstra vanskelig for sine barn?
Lenke til kommentar

fsx er den brukeren som kommer nærmest til det å bli definert som et forumtroll, uten at han egentlig er det.. if`ya catch my drift..

 

On topic: Hør på brukerne over her, vær takknemlig for hva du får. Om du ikke får det du ønsker deg, spar penger til du har råd til å kjøpe det selv.

 

Uansett om du får det du ønsker deg eller ikke, så ønsker jeg deg TS en riktig god jul! , må ikke gå rundt "grumpy" i romjulen om du ikke får hva du ønsker deg på julekvelden :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...