Sladre Skrevet 14. desember 2009 Skrevet 14. desember 2009 Hei. En kompis av meg fortalte at i noen butikker kan man levere inn den feite versjonen av PS3+2 spill og få slim versjonen. Stemmer dette? Isåfall, hvilke butikker kan jeg gjøre dette i?Bor i oslo. Takker for svar ;D
Telcontar Skrevet 14. desember 2009 Skrevet 14. desember 2009 Gamestop har/hadde slike deals. De finnes overalt i landet, spesielt i Oslo bør det være et par av butikkene dems.
Sladre Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Skrevet 14. desember 2009 Jeg har sjekket med gamestop, og de bekreftet at de har hatt en slik deal TIDLIGERE, men ikke nå lengre Om noen vet om noen steder jeg kan bytte (ps3->ps3 slim) i oslo området, let me know
dannad Skrevet 14. desember 2009 Skrevet 14. desember 2009 Gamestop har/hadde slike deals. De finnes overalt i landet, spesielt i Oslo bør det være et par av butikkene dems. Ikke i Tromsø
Sladre Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Skrevet 14. desember 2009 Ingen som vet om noen steder i Oslo hvor jeg kan få bytta inn den feite ps3'n min?
Dodgethis- Skrevet 15. desember 2009 Skrevet 15. desember 2009 Så de hadde det på Game for en stund siden..
Senyor de la guerra Skrevet 15. desember 2009 Skrevet 15. desember 2009 Hvorfor vil du bytte dyr kvalitet mot billig plastik?
zlpw0ker Skrevet 15. desember 2009 Skrevet 15. desember 2009 ja,det skjönner ikke jeg heller,er jo skam og bytte ut den råe ps3'n som har pianolakk og fet ps3 logo noe ikke ps3 slim har og den er tynn og stygg
Sladre Skrevet 15. desember 2009 Forfatter Skrevet 15. desember 2009 ja,det skjönner ikke jeg heller,er jo skam og bytte ut den råe ps3'n som har pianolakk og fet ps3 logo noe ikke ps3 slim har og den er tynn og stygg tar mindre plass. enkelt og greit. men ingen som veit hvor jeg kan få bytta den inn!?
zlpw0ker Skrevet 16. desember 2009 Skrevet 16. desember 2009 slimmen er vel bare mindre i höyden ikke på störrelsen trur jeg.er kanskje noen cm som du sparer,dessuten så får du en stygg ps3,men men.
phax Skrevet 16. desember 2009 Skrevet 16. desember 2009 ...råe ps3'n som har pianolakk... Ganske stor forskjell på blank plast og pianolakk, bare for å ha det sagt.
Nauz Skrevet 16. desember 2009 Skrevet 16. desember 2009 "Sonys populære spillmaskin spiller også Blu-ray plater. Nå er Playstation 3 ute i en ny og slankere utgave som også har fått en oppdatering på Blu-ray siden. " Test gjort av Lyd og Bilde Som Blu-ray spiller gjør vistnok Slim en bedre jobb!
MistaPi Skrevet 16. desember 2009 Skrevet 16. desember 2009 (endret) Slim modellen er nok en del mer stillegående. Ihvertfall begynner min PS3 40GB å bråke endel etter en stund. Man har også bitstream av TrueHD og DTS Master Audio selv om dette som regel betyr svært lite. Endret 16. desember 2009 av MistaPi
bandreas Skrevet 17. desember 2009 Skrevet 17. desember 2009 "Sonys populære spillmaskin spiller også Blu-ray plater. Nå er Playstation 3 ute i en ny og slankere utgave som også har fått en oppdatering på Blu-ray siden. " Test gjort av Lyd og Bilde Som Blu-ray spiller gjør vistnok Slim en bedre jobb! Tror ikke det er slik at blu-ray spillerne i slim'n gir bedre bilde, derimot var i de "normale" ps3'ene en blu-ray spiller som ikke holdt så høy kvalitet over tid. Men disse er altså skiftet ut slik at man ikke opplever problemer med blu-ray spilleren.
Sladre Skrevet 18. desember 2009 Forfatter Skrevet 18. desember 2009 Jaaaa, men denne tråden handler ikke om hvilke av maskinene som er best eller ser best ut osv, det driter jeg i.. den er bare lagd for å finne ut hvor jeg kan bytte den feite inn mot slim versjonen.
Senyor de la guerra Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 Jaaaa, men denne tråden handler ikke om hvilke av maskinene som er best eller ser best ut osv, det driter jeg i.. den er bare lagd for å finne ut hvor jeg kan bytte den feite inn mot slim versjonen. Buhu, men vi vil diskutere
_KroSjefen_ Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 xbox 360 er vertfall kraftigere og grafikkortet er.....hehe..neida Synd å skifte ut pene ps3en med den stygge slimmen men den tar vel litt mindre plass i høgden vil eg tru. Du kan jo legge den ut på finn.no eller noko i den duren :
zlpw0ker Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 har aldri sett noe vits og ha den i høyden, jeg har den alltid liggende jeg,lett tilgang der man tar inn spilla og digg med sann touch knapp også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå