Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hjelp, jeg skal fri !


Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en gutt på snart 21 år, som har vært sammen med damen i 6 år, og jeg skal da endelig fri til henne. Ja, vet jeg er tregt ute, så det er ikke hva vi nå skal "diskutere" :)

 

Jeg har vært litt lite med henne i det siste pga jobb og andre ting, og hun gledet seg mye til å treffe meg idag, vi bor sammen, så jeg ser henne, men vi har tilbrakt lite tid sammen.. Og idag sa jeg at jeg skulle ut med noen kamerater og drikke. Det gikk greit, men hun håpte vi kunne se hverandre litt søndagen sa hun på en litt "lei" måte da. Hun er nå på jobb og jobber til klokken 23:00 :)

 

Så istedet for å gå ut å drikke, tenkte jeg at hvorfor ikke rett å slett fri til henne ikveld? Jeg har kjøpt inn ringene, og tenkte egentlig å fri på julaften, men det er det så mange som gjør, så er det ikke greit å ta det i kveld ?

 

Ikke så lang tid på meg, men jeg tenkte å rydde huset, sette opp endel stearinlys, dette elsker hun, og stå på knærene da hun runder hjørnet inn til stuen. Er dette ett greit frieri? Jeg er edru, så ikke noe sånn tull !

 

Og hva sier jeg egentlig? "Vil du gifte deg med meg?" eller "Vil du forlove deg med meg?"

 

Hilsen en gutt med sommerfugler i magen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er selv totalt uerfaren i romatikk, men å fylle opp med levende lys høres ikke dumt ut. Det skal jo være romantisk i utgangspunktet og det er jo slettes ingen dum ide dersom hun liker det. Kansje du kunne funnet å noe som favorittmaten henns eller favorittgodteriet eller kansje en flaske med favorittvinen!? Men du kjenenr henne best så du vet det best.

 

Lykke til. :thumbup:

Lenke til kommentar

Hehe, tusen takk :) Jeg skrev litt feil :) Hun kom hjem klokken 22:00! :)

 

Jeg teste vel 30 lys rundt om i stuen, og møtte henne i stuen, sa jeg elsket henne, og satt meg på kne og fridde :)

 

Hun reagerte med gledestårer og sa ja :) Ringte moren nesten før hun fikk sagt ja :) hehe !

 

Og ereksjonen skal jeg vel teste nå ;D haha !

 

Men reaksjonen var meget bra :) god natt ;D

Lenke til kommentar
Hehe, tusen takk :) Jeg skrev litt feil :) Hun kom hjem klokken 22:00! :)

 

Jeg teste vel 30 lys rundt om i stuen, og møtte henne i stuen, sa jeg elsket henne, og satt meg på kne og fridde :)

 

Hun reagerte med gledestårer og sa ja :) Ringte moren nesten før hun fikk sagt ja :) hehe !

 

Og ereksjonen skal jeg vel teste nå ;D haha !

 

Men reaksjonen var meget bra :) god natt ;D

 

God natt, selv om jeg mistenker at søvn blir mangelvare på deg i natt ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...