Gå til innhold

Kamptråd - West Ham vs Manchester United

Latias

West Ham - Man Utd  

43 stemmer

1. 1. Uniteds beste?

• Kuszczak
      3
    • Fletcher
      0
    • Neville
      0
    • Brown
      0
    • Evra
      0
    • Anderson
      4
    • Scholes
      11
    • Gibson
      4
    • Valencia
      10
    • Rooney
      1
    • Giggs
      8
    • Carrick (innbytter)
      0
    • Berbatov (innbytter)
      0
    • Owen (innbytter)
      2
  2. 2. Hva synes du om kampen?

• Fornøyd.
      32
    • Misfornøyd.
      3
    • Grei gjennomkjøring.
      6
    • Så ikke kampen.
      2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

NYDELIG x3!!! Keep'em coming! Keep'em coming! :D

WHAT THA F**K?!?! Skulle skrive dette innlegget, så kommer jaggu meg det FJERDE målet! Dette er helt SYKT! Fy flate for en deilig kamp dette er! Er jo lykkerus uten like! Dette er en gledens dag for oss United-supportere! Hadde vi vært samlet på en pub nå, så hadde jeg sagt "ØL til ALLE!" (gjelder ikke dersom vi faktisk møtes på en pub i framtiden, med mindre en kamp da blir like herlig som denne :p)

Skrevet

Haha ja, det var faen meg tabbe av PIG! :D Første tabben han har gjort på en stund, if ya know what I mean! :)

Vi spiller bare ikke like bra uten Wazza på banen. Savner han allerede. Trengte ikke å ta han av, kunne fått med seg et par mål til. :(

Skrevet

Ikke bare blir vi rundspilt og slipper inn 4. Vi mister Green og Hines til skader også...

Gratulerer med seieren Man Utd fans. Nå håper jeg bare Franco setter ballen i mål og hjelper meg litt på Fantasy Premier League.

Skrevet

Patetisk at Scholesy får gult der. Argh. Var ikke frispark en gang. OOO nesten av Scholesy til Giggsy der. For en ball.

Scholesy diskuterer litt med dommeren, hihi. Scholes = bleeds for the team. :D

Skrevet (endret)

Vi er FUCKED hvis Brown er skadet, seriøst.

BIZNIZZ ÆS USUAL sier kommentatoren, og det var det det var. 0-4. STERKT av gutta. Scholesy is a fucking legend. VELDIG fornøyd! :D

Endret av tc47
Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

I Gibson har vi funnet en målmaskin på midtbanen som vi ikke har sett siden Scholes sine beste dager.

Skrevet

Jeg tror det er en liten stund til vi ser en bakre firer med Fletcher - Carrick - Evra - Giggs igjen :D

At vi kom oss igjennom denne kampen uten å slippe inn mål er godt gjort med alle de skadene bak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...