Gå til innhold

Den brystfagre tråden - Post dine beste puppebilder


L4r5

Anbefalte innlegg

Fikk det på Stumbleupon så kilden aner jeg ikke. Heller ikke navnet henens.

 

Jeg må bare beklage at jeg Quoter en så gammel post, men må bare påpeke det at Stubleupon (Hvertfall når jeg hadde den) Viste bilder og sider av ting du søkte mest på, er det snakk om en puppe elsker much her? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg må bare beklage at jeg Quoter en så gammel post, men må bare påpeke det at Stubleupon (Hvertfall når jeg hadde den) Viste bilder og sider av ting du søkte mest på, er det snakk om en puppe elsker much her? :)

Ikke helt korrekt. Du krysser av på en liste over ting du liker og så gir den deg en tilfeldig side ut fra disse interressene hver gang du trykker på "Stumble". Etterpå kan du trykke enten tommel opp eller tommel ned. Etterhvert lærer den hva du liker best og gir deg mer av dette og mindre av det du ikke liker.

Skal innrømme at jeg får en del pupper. :p

 

sd66asddasdas14.jpg

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Jeg kan poste ett bildet av puppen min? :) Mann på 20, hårete bryster, og stive nipler fordi det er kaldt i leiligheten, mmm.. (Prøvde å poste bildet av en barm-fager kvinne, men fikk det ikke til så jeg ga opp)

 

EDIT: Rettet noen skrivefeil

Endret av Elwani
Lenke til kommentar

Det var ikke lange temauken, nei. :wee:

 

Vi trenger flere sånne. La meg foreslå latino-uke. :p

Den varte i en uke :shrug:

Ditt forslag er notert, men med to temauker på rad tror jeg at jeg venter litt. Aktiviteten faller ofte under temaukene fordi folk tror de MÅ poste temabilder. Enda jeg har sagt det ikke er så nøye.

 

2885.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...