Gå til innhold

Uke 50mm 2009 | diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er bare at det står "approximatively 50mm" på websiden deres, så jeg vil gjerne unngå å få beskjed i morgen om at det var ikke ok.

 

Jeg har en vanlig 50mm også; gi gjerne lyd snart hvis noen mener at det er allikevel ikke ok. Nå går jeg ut fra at det er greit.

Lenke til kommentar
Det er bare at det står "approximatively 50mm" på websiden deres, så jeg vil gjerne unngå å få beskjed i morgen om at det var ikke ok.

 

Jeg har en vanlig 50mm også; gi gjerne lyd snart hvis noen mener at det er allikevel ikke ok. Nå går jeg ut fra at det er greit.

Du kan anse set om greit - bare sett i gang. Men husk at du må ta et bilde i dag også ;) Hvis du ikke har LB'en i handa enda, så kan du bruke den vanlige 50mm-en inntil du får den.

 

Tom

Lenke til kommentar
Jeg fikk 50mm objektivet mitt tilbake i uke 50. Men trodde det var uke 49 og rakk ikke å delta.

Bummer. Du får prøve igjen neste år. Sakl finne på noe innimellom frem til aprilfesten.

 

Tom

Jo, får nok vente. Eller så finner jeg på en tilleggsutfordring i den der årsutfordringen som kommer i 2010. "50 bilder med 50mm" og avslutter den i uke 50.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...