Gå til innhold

Starcraft II - En ventetråd

Hva er din favorittrase?  

149 stemmer

1. 1. Hva er din favorittrase?

• Terran
      49
    • Protoss
      44
    • Zerg
      36
    • Jeg har ingen favoritt
      20

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vant to av mine 5 første kamper, noe som plasserte meg i Bronze league. Her har jeg konstant tapt alle kampene mine, med unntak av en hvor motstanderen disconnecta med en gang. Håper jeg rykker ned snart slik at jeg får spille mer mot folk på mitt eget nivå. Jeg sliter en del i dette spillet... hehe

Samme greiene hos meg. Går mye bedre i copper.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Prøvde å legge deg til som venn nå nettop. Funka ikke.

Edit: Funka nå. Ser også at du er i Silver som nok er en smule over mitt hode.

Endret av Flin
Skrevet

Edit: Funka nå. Ser også at du er i Silver som nok er en smule over mitt hode.

Pff, skader ikke å prøve da :)

Skrevet

Jeg vant to av mine 5 første kamper, noe som plasserte meg i Bronze league. Her har jeg konstant tapt alle kampene mine, med unntak av en hvor motstanderen disconnecta med en gang. Håper jeg rykker ned snart slik at jeg får spille mer mot folk på mitt eget nivå. Jeg sliter en del i dette spillet... hehe

Samme greiene hos meg. Går mye bedre i copper.

Ranking systemet er crap i betaen uansett spør du meg, jeg er også i copper. Men fleste kampene mine er mot folk som enda ikke er ranked siden de driver å reseter laddern hele tiden. Å store deler av de er en god del bedre enn copper

Skrevet

Ja det er ganske kjipt. Jeg er ikke verdens beste i strategispill, men det er jo gøy! Men når man taper konstant så er det selvfølgelig ikke så gøy! Jeg er også åpen for 2v2 sammens med andre her, evt. 1v1 mot nordmenn!

Det er bare å legge meg til på vennelista: ventrec.ventrec

Skrevet

Skjønner at du ikke gidder å forklare så veldig midt på natta, men nå som det er morgen kan du vel komme med en liten forklaring?

Skrevet

Skjønner at du ikke gidder å forklare så veldig midt på natta, men nå som det er morgen kan du vel komme med en liten forklaring?

En gruppe fungerer på den måten at jeg kan legge til folk i gruppen, uten at alle i gruppen trenger å ha den personen i kontaktlisten. Alle kan snakke med alle, uten at alle har lagt til personen i kontaktlista.

Står godt forklart her

Skrevet

Hvor anbefaler dere å preordre spillet?

Vurderer litt å kjøpe CE versjonen. Hvor finner jeg dette billigst (både nett og fysisk butikk)?

Skrevet (endret)

Noen som har fått med seg hvorfor ikke så mange 'waller off' lenger? Husky og HD har nevnt det flere ganger og forstår ingenting, og jeg har lagt merke til det i noen av Day9 sine videoer også.

Eller er det bare samme spilleren jeg ser om og om igjen kanskje?

Endret av Venetar
Skrevet (endret)

En wall kan brytes ganske lett, men på det nivået jeg spiller fungerer det fett. Dog HD snakker vel mest om TvT.

Endret av Flin
Skrevet

Hva synes dere om macro tastatur? Jeg stemmer nei, men jeg lurer på om det er mange som bruker det.

NEI og atter NEI, eller de er grei om du ikke bruker macro tastene.

Skrevet (endret)

HDH kl 19:00 i kveld. Herregud som jeg gleder meg. Beste matchups på lenge:

Day9 (Rnd) vs Tasteless (Rnd)

IdrA (Z) vs Orb (P)

TheLittleOne (Rnd) vs Artosis (Z)

Endret av -Evolution-
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...