aremidtb Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 Det er en konkurranse hvor alle kan være med. Ikke bare for entusiaster som sitter med flytende nitrogen. :] Skal starte benchmarks nå EDIT: Fiks linkene i førstepost, får med punktumene som forumet gir. Men et lett søk på google så fant jeg det jeg skulle ha Pokker... :/ Da må jeg vel kjøre en re-run da! Men det blir visst ikke i dag! Får prøve å komme med et nytt bilde i morgen, om kvalifiseringen er åpen enda. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) dxspulse: Du er med videre:) Hvis det er noen som har lagt ut resultater og jeg ikke har fått det med meg så rop ut:) Endret 1. desember 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Zero- Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) dxspulse: Du er med videre:) Hvis det er noen som har lagt ut resultater og jeg ikke har fått det med meg så rop ut:) Edit: La merke til at jeg var lagt til i første post... Endret 1. desember 2009 av Zero- Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Kjører først en test på den bærbare skole pcen min: (Kjørt i 3DMark 2001 ) http://i49.tinypic.com/2uggv0i.jpg Kommer med en fra den stasjonære pcen min senere... Edit: Strømmen kommer og går her og uten strøm adapter blir det dårlig med clock på CPU. Clocken på prosessoren ligger på 2.2Ghz til vanlig... Endret 1. desember 2009 av Refsa Lenke til kommentar
odderling Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 odderling: Du bør ta med scoren i screenshot;) Står nede til høyre, 10185 Lenke til kommentar
reger Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Får væll bli med jeg også da hehe, 10046 poeng http://service.futuremark.com/resultAnalyz...p;resultType=14 edit: 10018 poeng 3dmark06 med underklokka skjermkort... http://service.futuremark.com/resultAnalyz...p;resultType=14 Endret 1. desember 2009 av reger Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 HAdde jeg gått 20mhz ned på GPU hadde det blitt veldig nærme, men siden det kun er kvalik har jeg ikke tid til mer da det er matte tentamen imorra Lenke til kommentar
jgfka5y7oa75does9f7durt4kwjhsd Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 Blir med jeg også. 10200 i 3DMark Vantage ORB: http://service.futuremark.com/compare?3dmv=1647488 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 Begynner og bli noen nå Lenke til kommentar
LarsSkogmo Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 Her må man jo være med. Får prøve å komme meg med i kvaliken i kveld =) Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 Bra jobba folkens! Gratulerer til dem som er kvalifisert! Vi trenger enda flere som kvalifiserer seg, slik at dette blir en heidundranes konkurranse Når flere blir med så kommer det også flere premier Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) PCen min bare fryser når jeg prøver å kjøre 3dmark01. Har prøvd å sette alle instillinger til det laveste, og har testet med en av gangen på alle testene. Klarte dog å nå 4100 3dmarks på laptopen. Edit: OH FUCK! Jeg har foret det stakkars kortet med en 235 watts strømforsyning, og ATi anbefaler 300 watt som minimum! Ikke rart at det begynte å klage! :!: Endret 1. desember 2009 av Benny Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 Mange som har postet resultater! Mye kjekker dette en HWBOT cup en haha Lenke til kommentar
aGal Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 Min score i 3dmark 06: 10218 Lenke til kommentar
Nassuz Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 Første forsøk..... Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 Husk ORB: link da folkens *Se videre på Dexter* Lenke til kommentar
NuDimon Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 Husk ORB: link da folkens *Se videre på Dexter* ORB Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 De 3dmark testene, ser at mange kan se score i selve programmet, mens jeg ikke ser noe, må subscribe på orb før jeg kan få se poengsum. Er det betalt versjon som folk har, eller kan man forandre på innstillinger slik at selve programmet viser poeng? Lenke til kommentar
aGal Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Husk ORB: link da folkens *Se videre på Dexter* ORB greia likte ikke "min" produktnøkkel :!: Endret 1. desember 2009 av aGal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå