Gå til innhold

Spillertråd: 00. Adem Ljajić [Overgang kanselert]


Sameboe

Anbefalte innlegg

AdemLjajic_2276618.jpg

 

00 - Adem Ljajić

 

Fullt navn: Adem Ljajić

Kallenavn: Little Kaka

Nasjonalitet: Serbisk

Født: 29. september 1991

Fødested: Novi Pazar, SFR Yugoslavia

Posisjon: Offensiv midtbane

Høyde: 1,81 meter

Vekt: -

Overgang: Ble klar Januar 2009 fra Partizan Beograd

Kontrakt: -

United-debut: Kommer til klubben Januar 2010

 

Klubber: 2005–2008 Partizan

 

Ungdomsklubber: 2008– Partizan

 

 

Informasjon om spilleren:

 

Adem er ansett som en av Europas største talenter, og Sky sin scout report sier han er en av de beste de noen gang har sett på. Adem Ljajic er hovedgrunnen til at han og Tosic ble signert, fordi Ljajic er både yngre og bedre sies det!

 

Ljajic har spillt de siste sesongene i moderklubben Partizan Beograd hvor han i de siste to sesongene har vært fast inventar, og han har stått bak mange flotte mål og assist i Partizan, problemet er at nivået i Serbia ikke er i nærheten av Premier League, så er vanskelig å si om han blir like god for United. Men selvfølgelig håper både jeg og resten av fansen at han lykkes og vel så det i United! Alle vet at han er en diamant, og at han kan bli ledende innenfor sin posisjon.

 

Kanskje Ljajic er den lille tekniske spilleren så mange her på forumet etterlengter idag på forumet? Jeg vil tro det er en grunn til at Ferguson ikke vil bruke mye penger i Januar, og regner med at grunnen heter Adem Ljajic og kanskje Mame Biram Diouf, selv om jeg tviler på den siste.

 

 

Avtalen er kanselert!

Endret av Sameboe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Siden Valencia gjør det relativt bra på høyrekanten, og Obertan ser ut til å kunne spille en del denne sesongen spekuleres det i at SAF dropper Ljajic til fordel for Edin Dzeko fra Wolfburg.

 

 

 

Synes at dette er merkelig. Veldig merkelig. At united er i noen økonomisk krise kan jeg bare ikke tenke meg til. Det går bare ikke, spesielt med tanke på salget av Ronaldo, er ganske sikker på at ikke alle 100% gjikk/går til overganger, noe går til klubb kassen.

 

 

At United dropper Ljajic til fordel for Dzeko? Hehe, det kan jeg nesten love deg. Sir Alex har for hånden: Berbatov, Rooney, Welbeck, Kiko, King (Tror han kan få et innhopp i PL også jeg) og Mame Biram er jo i Manchester å trener, tror han blir i Molde frem til sommeren 2010.

Lenke til kommentar
Tosic var jo bare en del av avtalen

 

Det der greiene har eg lite tro på at er noe hold i.

Trekker meg tilbake nå. :p

 

Som sagt: Bare å spør om dere lurer på noe inngående om United. Som Kjakan har i Liverpool så har også eg mine kontakter innenfor portene på OT. Diverse stråmenn...

Med andre ord: Gartner'n....

Lenke til kommentar
Siden Valencia gjør det relativt bra på høyrekanten, og Obertan ser ut til å kunne spille en del denne sesongen spekuleres det i at SAF dropper Ljajic til fordel for Edin Dzeko fra Wolfburg.

 

 

At United dropper Ljajic til fordel for Dzeko? Hehe, det kan jeg nesten love deg. Sir Alex har for hånden: Berbatov, Rooney, Welbeck, Kiko, King (Tror han kan få et innhopp i PL også jeg) og Mame Biram er jo i Manchester å trener, tror han blir i Molde frem til sommeren 2010.

 

 

Ja, jeg synes også dette var merkelig så jeg tar det med en klype salt. Men det er en mulig forklaring, selv om jeg ser på den som veldig tynn. Og for å være ærlig, jeg håper ikke det stemmer. Holder i massevis med de vi har i dag, i hvert fall ut sesongen.

 

Sånn litt på siden når det gjelder Biram. Jeg tviler sterkt på at han får særlig med innhopp denne sesongen. Etter nyttår er det ikke mange (om noen) kamper vi kan prøve ut nye spillere. Hadde han kommet tidligere i sesongen kunne vi kanskje prøvd han i Ligacupen. Håper selvfølgelig at jeg tar feil og at han setter ny scoringsrekord i ligaen.

Lenke til kommentar

Ny info i Ljajic saken

 

Mike Phelan sa idag:

“I don’t think money is an issue. The point is do you lay out money for Adem knowing there is a possibility that you might not be able to get him?

We made a tentative approach to getting a work permit and the word we got back from the Home Office was we couldn’t get that through in time to get Adem signed in January. Sometimes you can get work permits, other times you can’t.”

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...