Gå til innhold

Holder Canon på med nokon nye objektiver no? Evt. andre produsenter?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Canon ville ikke fase ut 70-200 f/2.8 IS uten å ha noe i bakhånd, så det styrker Andreasfes forslag om 70-200 f/2.8 IS II. 24-70 f/2.8 IS er et rykte som har gått lenge, men har blitt avkreftet av Canon flere ganger.

 

Edit: Ellers skal vel Canon bytte ut omtrent alle IS-objektivene med IS II, men det kommer litt etterhvert.

Endret av the_last_nick_left
Lenke til kommentar
- EF 24-70mm f/2.8L IS USM

- EF 70-200mm f/2.8L IS USM II

 

og forhåpentligvis en erstatter til EF 100-400mm f/4-5.6L IS USM.

En idé å nevne at dette kun er rykter. Jeg fant iallefall ingenting på canonrumors.com om en ny 24-70 med IS eller en ny 100-400. Derimot fant jeg dette. Fremdeles bare rykter iallefall.

"Kun rykter. Jeg fant ikke noe på Canon Rumors". eh...

 

Selvfølgelig er det rykter. Angående 70-200mm f/2.8 IS USM tror jeg ny versjon er rett rundt hjørnet. 24-70mm f/2.8 IS USM har virket såpass ettertraktet at jeg håper Canon er underveis med denne.

 

Angående 100-400mm, så er det så mange som rett og slett hater push-n-pull-zoomen, at Canon bør ha tenkt på et redesign av denne.

Lenke til kommentar
Canon ville ikke fase ut 70-200 f/2.8 IS uten å ha noe i bakhånd, så det styrker Andreasfes forslag om 70-200 f/2.8 IS II. 24-70 f/2.8 IS er et rykte som har gått lenge, men har blitt avkreftet av Canon flere ganger.

Det er et rykte at Canon faser ut 70-200/2,8 IS. Iallefall lister Canon objektivet på hjemmesiden deres. LINK

 

EDIT:

@Andreasfe: Mulig jeg formulerte meg litt feil. Canonrumors skal liste de mest pålitelige ryktene (skal de ikke?), og når jeg ikke klarer å finne noe på de objektivene du lister der, går jeg ut fra at det er rimelig sikkert at de ikke kommer ut med det første. Det eneste jeg finner er diverse ønskeposter rundt om på forskjellige fora.

Endret av Msurai
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...