Gå til innhold

Ryktetråden - Rykter inn og ut


Sovende Panda

Anbefalte innlegg

Hmmmm. Skeptisk til Suarez.

Om han får mer kraft i skuddene sine, kan han bli en viktig brikke. Han har fart og teknikk i bøtter og spann, så om han luker bort smårusket kan han bli god. Problemet hans, som så mange andre fra svakere ligaer, er at fysikken ikke er på topp.

 

Om han er verdt 200 millioner kan en også stille spørsmål ved.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

"I didn't ask owner Roman (Abramovich) for new players and he has not asked me if I want them.

 

"I have a lot of confidence in my strikers. Not only Drogba, not only Kalou, not only Anelka. Also Sturridge and Borini.

 

"Against Fulham, maybe we'll only have Sturridge and Borini. But in January, we'll have Anelka.

 

"I think that we have good solutions internally. We don't need new players in this moment.

 

http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_5796963,00.html

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det skal dog sies at Ancelotti løper naken i snøen hvis klubben signerer en ny spiss i januar. Hadde overrasket meg om han var ekshibisjonistisk nok til å bryte løftet sitt, så ... Dzeko, Suarez, Villa, Aguero og Heskey kan, med stor sannsynlighet, utelukkes. Ancelotti sier riktignok ingenting direkte om innkjøp av forsvars- og midtbanespillere, men jeg regner likevel med at vi får et januarvindu uten forsterkninger.

Endret av Treblad
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Eg hører rykter om at Malouda er på vei ut.

 

Florent Johan Malouda er på ingen måte på vei ut! Vet at Carlo Ancelotti kom til Chelsea Football Club med ambisjoner om å spille ett mere sentralt og midtstilt spill uten vinger. Men Florent Johan Malouda har virkelig storspilt denne sesongen, synd at han er så overdrevet overtroisk at han bytter sveis hvis en kamp går dårlig og beholder den samme hvis kampen gikk bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...