Gå til innhold

Hva er den sykeste gaven du noengang har fått?


Murhode

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jeg fikk en agurk hos gudmoren min i 14-årsgave. Og jula 08 fikk jeg en stor pakke hos onkelen min, størrelsen skyldtes all breiteipen han hadde brukt for å pakke den inn, og inni var det en eske med gamle og rustne traktorskruer fra garasjen hans.

Endret av Stueloff
Lenke til kommentar

Sølte en hel eske med salt over lasagnen lille julaften. Fikk 5 kilo havsalt og en tom saltbøsse i julegave dagen etter :ermm:

 

Fikk også en Gedigen eske, som var fylt opp med 5 kasser med tomme pils og en lapp hvor det sto "Her har du pant til rundt en 100 lapp, var det ikke den prisen vi skulle kjøpe gaver for?" av en kamerat :whistle:

Lenke til kommentar

Nå skal jeg prøve å beskrive julegaven min fra min tante. Var en rund, lav lampe. Lampen var ca 5-7 cm høy, og sikkert 15 cm i diameter. Denne runde lampen snurret rundt, samtidig som lys i ALLE farger kom opp fra midten. (henger dere med nå? Rund liten lampe som snurret rundt og lyste mange farger?) Toppen på denne lampen var flat siden det var meningen og sette glassfigurer oppå, som lyset reflekterte i. OG! Den jævla snurrende lampen SPILTE JULEMUSIKK! Var kun en sang da, but still..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...