Gå til innhold

Jenter vs. gutter


Beanie

Anbefalte innlegg

Må bare si at jenter kan være så j... fisefine. Faren til en vennine av meg kjøpte en liten ford fiesta. Siden hun snart får lappen og han ikke vil at bilen hans skal bli skadet. (Typisk med en bulk eller to rett etter at du har fått lappen) Jeg syntes fiesta'en er digg, men den er kanskje litt liten. Bilen er 7-8 år gammel og jeg selv kjører rundt i en 14 år gammel rusthaug. Men det første hun sa om bilen var at den bare hadde 2 dører. Hun vil ikke engang bli sett dø i den bilen. Grunnen er at hun ikke kan ta venner med i bilen. Ohhh hun må bøye ned setet for at de kan sitte seg baki. WOOOW.

 

Og når hun skal kjøpe seg bil skal den være cab med 4 dører og stort bagasje rom. Har dere sett en slik bil??? Jeg har bare sett en amrikaner med det. Svært tog av en bil. Og amrikaner skal hun heller ikke ha. Bruker vist mye bensin og tar så mye plass. Vel vel hva skal man si til prinsessen på erten.

 

Og vis hun går 4-5 timer uten mat blir hun helt sutrete og grinete i stemmen og krever at vi skal spise. Blir veldig surmulen av slikt. Har har de ikke cola der vi skal spise må vi et annet sted som har cola.

 

 

Det er sånne folk man prøver å unngå, eller kidnapper de, tar alle pengene deres samt id og sender de ned til kongo og slepper dem løs i jungelen...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Må bare si at jenter kan være så j... fisefine. Faren til en vennine av meg kjøpte en liten ford fiesta. Siden hun snart får lappen og han ikke vil at bilen hans skal bli skadet. (Typisk med en bulk eller to rett etter at du har fått lappen) Jeg syntes fiesta'en er digg, men den er kanskje litt liten. Bilen er 7-8 år gammel og jeg selv kjører rundt i en 14 år gammel rusthaug. Men det første hun sa om bilen var at den bare hadde 2 dører. Hun vil ikke engang bli sett dø i den bilen. Grunnen er at hun ikke kan ta venner med i bilen. Ohhh hun må bøye ned setet for at de kan sitte seg baki. WOOOW.

 

Og når hun skal kjøpe seg bil skal den være cab med 4 dører og stort bagasje rom. Har dere sett en slik bil??? Jeg har bare sett en amrikaner med det. Svært tog av en bil. Og amrikaner skal hun heller ikke ha. Bruker vist mye bensin og tar så mye plass. Vel vel hva skal man si til prinsessen på erten.

 

Og vis hun går 4-5 timer uten mat blir hun helt sutrete og grinete i stemmen og krever at vi skal spise. Blir veldig surmulen av slikt. Har har de ikke cola der vi skal spise må vi et annet sted som har cola.

 

 

Det er sånne folk man prøver å unngå, eller kidnapper de, tar alle pengene deres samt id og sender de ned til kongo og slepper dem løs i jungelen...

 

De hadde bare send henne tilbake eller tigget om at vi han hente henne igjen. :lol:

Lenke til kommentar
Må bare si at jenter kan være så j... fisefine. Faren til en vennine av meg kjøpte en liten ford fiesta. Siden hun snart får lappen og han ikke vil at bilen hans skal bli skadet. (Typisk med en bulk eller to rett etter at du har fått lappen) Jeg syntes fiesta'en er digg, men den er kanskje litt liten. Bilen er 7-8 år gammel og jeg selv kjører rundt i en 14 år gammel rusthaug. Men det første hun sa om bilen var at den bare hadde 2 dører. Hun vil ikke engang bli sett dø i den bilen. Grunnen er at hun ikke kan ta venner med i bilen. Ohhh hun må bøye ned setet for at de kan sitte seg baki. WOOOW.

 

Og når hun skal kjøpe seg bil skal den være cab med 4 dører og stort bagasje rom. Har dere sett en slik bil??? Jeg har bare sett en amrikaner med det. Svært tog av en bil. Og amrikaner skal hun heller ikke ha. Bruker vist mye bensin og tar så mye plass. Vel vel hva skal man si til prinsessen på erten.

 

Og vis hun går 4-5 timer uten mat blir hun helt sutrete og grinete i stemmen og krever at vi skal spise. Blir veldig surmulen av slikt. Har har de ikke cola der vi skal spise må vi et annet sted som har cola.

 

Er vel ikke akkurat ei sånn dame man blir sammen med. "Har har de ikke cola der vi skal spise må vi et annet sted som har cola" Sånn er det nesten med meg og, men hvor er det dem ikke har cola?

Lenke til kommentar
Det som iiriterer meg med jenter er det at de hele tiden sier at de er det smarte, og sterke kjønn  :evil: . De bruker f.eks argumentet at jenter må føde barn, og at de defor tåler mer smerte (noen som greier å linke sammen den der?). Også det at gutter er så utrolig barnselige. Personlig synes jeg at jenter er like barnslige, om ikke mer barnslige som gutter, spesielt i tenårene.

 

Og, om jenter virkelig er det sterke kjønn, hvorfor må de alltid da være så "kule"? F.eks er det maaange flere jenter på skolen min som røyker, og så har de helt dilla på kule mobiltelefoner, dra på fester (har vært på noen av de "kule" festene jeg og, og sannheten er at de er totalt lame alle sammen), ta piercing uten tillatelse fra foreldrene osv.

 

Og så har de denne rare måten å være uvenner på. Gutter slåss, så blir de venner igjen. Jenter derimot deler seg i to eller flere grupper, driver å fryser ut hverandre over en laang tid, for så å bytte skole eller no.

 

Har dere lagt merke til at flere jenter ofte later som om de er fulle? F.eks i Frognerparken for en stund tilbake var det mange av jentene som hadde tatt en slurk (ja, kun en slurk) av en rusbrus, og som plutselig var totalt borte. Og en annen ting som irriterer meg er de "politisk engasjerte" jentene på ungdomstrinnet. De som er så sure på Bush, som går rundt med hauger av pins, som har totalt idiotiske meninger og argumenter og som blir dritsure på alle som argumenterer mot dem.

 

Vel, det var min mening om jenter, ble kanskje litt langt. Ja, ja, god natt alle sammen!

:yes:

Må bare si at jenter kan være så j... fisefine. Faren til en vennine av meg kjøpte en liten ford fiesta. Siden hun snart får lappen og han ikke vil at bilen hans skal bli skadet. (Typisk med en bulk eller to rett etter at du har fått lappen) Jeg syntes fiesta'en er digg, men den er kanskje litt liten. Bilen er 7-8 år gammel og jeg selv kjører rundt i en 14 år gammel rusthaug. Men det første hun sa om bilen var at den bare hadde 2 dører. Hun vil ikke engang bli sett dø i den bilen. Grunnen er at hun ikke kan ta venner med i bilen. Ohhh hun må bøye ned setet for at de kan sitte seg baki. WOOOW.  

 

Og når hun skal kjøpe seg bil skal den være cab med 4 dører og stort bagasje rom. Har dere sett en slik bil??? Jeg har bare sett en amrikaner med det. Svært tog av en bil. Og amrikaner skal hun heller ikke ha. Bruker vist mye bensin og tar så mye plass. Vel vel hva skal man si til prinsessen på erten.  

 

Og vis hun går 4-5 timer uten mat blir hun helt sutrete og grinete i stemmen og krever at vi skal spise. Blir veldig surmulen av slikt. Har har de ikke cola der vi skal spise må vi et annet sted som har cola.

:lol: rar jente!

Lenke til kommentar

Og vis hun går 4-5 timer uten mat blir hun helt sutrete og grinete i stemmen og krever at vi skal spise. Blir veldig surmulen av slikt. Har har de ikke cola der vi skal spise må vi et annet sted som har cola.

 

det der er ikke akkurat en jenteting da.. liksom..å bli gretten av å ikke spise mat er bare slik noen mennesker reagerer på sult.. kjenner mange gutter som også er slik jeg.

 

jeg derimot reagerer anderledes, jeg blir trøtt eller svimmel og får vondt i hodet.

Lenke til kommentar
jeg derimot reagerer anderledes, jeg blir trøtt eller svimmel og får vondt i hodet.
:yes: hehe slik er eg og. Får ofte høre av venner at eg klager for mye og de er lei at eg skal klage på alt. Har begynt å skjerpe meg på det området. Mens eg blir grinete også hvis vi er rundt om og går uten å daffe ett sted. Det takler eg ikke.
Lenke til kommentar

Jenters største problem er at de er så inni helvete sensitive når det gjelder fotsålene sine, jeg kan ikke nevne fotsåler i en samtale med en jente uten at hun slår meg og sier "drittsekk". Fotsåler lukter kanskje ikke så godt men de er jo en flott plattform som vi balanserer kroppen på. tenk hvor vi ville vært uten fotsåler. Så jeg oppfordrer dere til å bli litt mer liberale. Bryt normene!!

Lenke til kommentar
Jenters største problem er at de er så inni helvete sensitive når det gjelder fotsålene sine, jeg kan ikke nevne fotsåler i en samtale med en jente uten at hun slår meg og sier "drittsekk". Fotsåler lukter kanskje ikke så godt men de er jo en flott plattform som vi balanserer kroppen på. tenk hvor vi ville vært uten fotsåler. Så jeg oppfordrer dere til å bli litt mer liberale. Bryt normene!!

 

klikker vi for fotsålene? hva er det du sier som for chicksa til å flippe mentalt da?

Lenke til kommentar

hva er det du sier som for chicksa til å flippe mentalt da?

 

det meste jeg sier får "chicksa" til å "flippe mentalt"

Jeg har noen faste fraser jeg kan si uten at de klikker og slår meg i hodet med en boks fiskeboller mens de roper "SVIN"

Her er noen trygge:

1. Har du marssvin?

2. Hva er klokka?

Ellers kan jeg ikke si noe om utseende.

Hvis man sier at en jente er stygg. blir de lei seg. Hvis man sier til jenter at de er pene sier de "Nei, jeg er jo ikke det da" eller "hva mener du med det". Hvis man sier til en jente at hun må ha gått opp 10 kilo på en uke begynner de å grine. Hvis du sier at de har fine fotsåler slår de meg og sier "drittsekk"

 

Så det er ikke lett

Lenke til kommentar
:roll: Kem er det som spør om de har marsvinn? fotsåler? :shrug:

 

Jo det er MEI

 

*ler* En skikkelig fotfetisjist du??? ;) Kankje måten du sier det på? *ler*

 

Men hun sutrejenta etter 4-5 timer uten mat og må ha cola. Skjønner ikke at man kan være slik som hun jeg, faren skaffer en bil gratis til henne, som faktisk er en OK bil, ikke splitter pine nye, men endog så har han nok dyttet inn minimum 10K, men sannsynligvis 30-50K+++ på bilen, og så blir'a sur?

 

Hadde jeg vært faren så hadde jeg sagt, at jaja, du kan jo selge den og så skaffe deg den bilen du selv vil ha for disse pengene + egne penger. Men min bil får du ikke låne, så du er klar over det! Og det hadde jeg stått fast, hadde hun solgt bilen sin og kjøpt seg klær og sminke for dem, og så stått uten bil... Ja Ja hennes problem, ikke mitt. hehe Hadde nok heller svippet henne bort til dit hun skal eller bedt henne ta bussen/toget. *ler*

 

Heldigvis sjeldent borti slike folk jeg. :)

Lenke til kommentar

*ler* En skikkelig fotfetisjist du???Forbanna dritt ;) Kankje måten du sier det på? *ler*

 

Kritiserer du meg bare fordi jeg liker fotsåler herregud, du er et eksempel på det jeg mener. Bare fordi jeg liker fotsåler går du til personangrep.

 

Aller først, jeg blir gretten når folk editerer min tekst i en "sitat/quote", jeg har aldri sagt "Forbanna dritt". Se selv mitt innlegg over. Dette er noe du la inn! Så sorry, men du har mistet min respekt for det heretter.

 

Men tilbake til det jeg mente. Jeg mente det jeg sa på en litt humoristisk måte, derfor ;o). Jeg selv har preferanser som med stor sannsynlighet overgår deg, du skulle bare visst! hehe, så jeg vet hva alt slikt dreier seg om. hehe, uten at jeg skal gå mere inn på dette her grunnet at dette er totalt off topic på hele forumet. ;)

 

Så ta det med ro, jeg mente det ikke negativt, syntes det bare er positivt om man tør å være litt "annerledes" enn "normalen". Men så er det jo unormalt å være normal igjen da. hehe, hvor mange % faller innafor det man "anser" som normalt? ;)

 

Uannsett, ha en god dag. Og please, ikke edit andres sitat/quote når du quater dem inn i ditt svar![/b]

Lenke til kommentar

Dessuten når de spør deg om noe. F.eks om hun er feit. Hva skal man tørre å svare.

*"Nei du er perfekt." = svar: Det sier du bare for at jeg ikke skal bli lei meg!!!!

*"Litt, men det jeg liker deg sånn." = svar: Så jeg er feit!!!!!!!

*"Neida. Mener du ser litt tynn ut jeg." =svar "Så du liker at jeg er feit!!!!!!

 

Finnes flere svar som jeg ikke kommer på eller gidder å skrive.

Men de er spesialist på å kverulere!!!

 

Og det værste du kan komme borti er ALENE MØDRE!!!!! Fy f... de er blåst. Stakkers unger.

Kjenner en som har gjort ungen helt bortkjemt. Får alt han ønsker seg. Vis ikke blir han helt vrang og grinnete.

 

Skal aldri ha ferdig pakke. Skal jeg bli far skal jeg bli tyran. Fra ungen er 2 år må hunhan jobbe for det de ønsker. :lol:

 

Dessuten er jenter mester på å baksnakke hverandre. :-( Det er ikke en ting de ikke vet om hverandre. Selv om det kanskje skal være hemligheter. Det er en grunn for at såpeserier er favoritt hobbyene dies. Ikke snakk om hva som skjedde på hotel sæsar i forje episode. Det er viktig det.

Spør de om de ser på nyhetene?? Nei for da går buffy ol. Har ikke tid til det.

"Trodde de liksom hadde tatt han Saddam jeg asså" Hørte jeg hin dagen på bussen. :cry:

 

Gidder ikke si mer om hjerne døde jenter nå. Bør legge meg.

PS. Det finnes heldigvis så mange jenter med fungerene hjerne. Takk og lov for det. :woot:

Slik som PeNtA ser jo en smule oppegående ut f.eks. 8)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...