Gå til innhold

Jenter vs. gutter


Beanie

Anbefalte innlegg

Jenter (ikke damer) er dumme. Sånn har iaffal jeg erfart det. Merkelig at når en spør en jente om hvor mange pi-desimaler hun vet, så si er hu at hu ikke vet. Vi spør om hun vet hva pi er, og hun svarer "3,14" (noen svarer også "aner ikke" på det spørsmålet også). Spør så om hun ikke en gang kan ett desimal og hun svarer "jo, 14". Dette har jeg prøvd ut med mange forskjellig jenter, og resultatene er stort sett de samme. Merkelig at jenter skal være så utrolig dårlige i geografi også. Også er det heelt blanke når det gjelder logikk - for ikke å snakke om PC-er.

 

Hardware.no's kvinner: Ikke føl dere støtt av mitt utsagn, men sånn er det faktisk her jeg bor.

 

Bruker du å spørre etter hvor mange desimaler de vet i PI for å "lodde dybden på IQ'n" ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For det første, burde noen lære seg hva IQ er for noe :wink:

 

For det andre, buffy er qlt, men ikke charmed :D

 

Min oppfatning er at _jenter_ generellt har ikke så mye i hodet, så vokser de litt og blir litt større. Og da blir det bedre...

 

Sier ikke at det ikke finnes smarte jenter, men det finnes mange flere som ikke er det...

Lenke til kommentar
Jo har ei på jobben som er så satans dum at det ikke skulle vært mulig. Hun er norgesmester i å ikke tenke logisk...helt villt. Det plager meg noe så inni .....*****

Ja, er det noe jeg ikke utstår er det (gjennomført - ikke nødvendigvis, men definitivt) dumme folk.

 

Bruker du å spørre etter hvor mange desimaler de vet i PI for å "lodde dybden på IQ'n" ?

Blant annet. Det gir jo en viss pekepinn på hvor mye en har i toppen - om en i det hele tatt veit hva "pi" og "desimal" er. Det er i grunn litt flaut å ikke kunne 2 når du går i 10. klasse, er det ikke? Kan si at de som går i 10., og ikke visste hva de skulle svare, ikke ligger så veldig høyt karaktermessig på skolen..

Lenke til kommentar

Det som iiriterer meg med jenter er det at de hele tiden sier at de er det smarte, og sterke kjønn :evil: . De bruker f.eks argumentet at jenter må føde barn, og at de defor tåler mer smerte (noen som greier å linke sammen den der?). Også det at gutter er så utrolig barnselige. Personlig synes jeg at jenter er like barnslige, om ikke mer barnslige som gutter, spesielt i tenårene.

 

Og, om jenter virkelig er det sterke kjønn, hvorfor må de alltid da være så "kule"? F.eks er det maaange flere jenter på skolen min som røyker, og så har de helt dilla på kule mobiltelefoner, dra på fester (har vært på noen av de "kule" festene jeg og, og sannheten er at de er totalt lame alle sammen), ta piercing uten tillatelse fra foreldrene osv.

 

Og så har de denne rare måten å være uvenner på. Gutter slåss, så blir de venner igjen. Jenter derimot deler seg i to eller flere grupper, driver å fryser ut hverandre over en laang tid, for så å bytte skole eller no.

 

Har dere lagt merke til at flere jenter ofte later som om de er fulle? F.eks i Frognerparken for en stund tilbake var det mange av jentene som hadde tatt en slurk (ja, kun en slurk) av en rusbrus, og som plutselig var totalt borte. Og en annen ting som irriterer meg er de "politisk engasjerte" jentene på ungdomstrinnet. De som er så sure på Bush, som går rundt med hauger av pins, som har totalt idiotiske meninger og argumenter og som blir dritsure på alle som argumenterer mot dem.

 

Vel, det var min mening om jenter, ble kanskje litt langt. Ja, ja, god natt alle sammen!

Lenke til kommentar
EYH! Buffy og Charmed er faktisk tøft! :wink:

 

Erhm.. Nei! Smaken er som baken? Sopranos er ganske tøft, faktisk en av de få tv-seriene jeg har fulgt med på... Family Guy er heller ikke så ille. Har lært dama til å like Sopranos, så det er kanskje håp for deg også ;)

 

Jeg var vel ikke helt seriøs, selv om jeg har sett seks sesonger av buffy. Fritidsproblemer tror jeg det kalles... Ser forøvrig ALDRI på tv, uansett om det måtte dreie seg om serier, nyheter eller film. PC'en har tatt helt over når det gjelder alt fra underholdning via kommunikasjon til utdannelse/informasjon.

Lenke til kommentar
Mannfolk! Dei utviklar seg til dei er 12 år. Sidan berre veks dei!  

- sitat fra ei dame som var oppgitt over den godt voksne son sin.

 

Vi menn blir vel aldri skikkelig voksne dersom vi kan unngå det... :lol:

 

Jenter er noe jeg savner en universal bruksanvisnig til :D Kommer aldri til å bli klok på noe eksemplar av arten!

Lenke til kommentar
Det som iiriterer meg med jenter er det at de hele tiden sier at de er det smarte, og sterke kjønn :evil: . De bruker f.eks argumentet at jenter må føde barn, og at de defor tåler mer smerte (noen som greier å linke sammen den der?). Også det at gutter er så utrolig barnselige. Personlig synes jeg at jenter er like barnslige, om ikke mer barnslige som gutter, spesielt i tenårene.

 

Og, om jenter virkelig er det sterke kjønn, hvorfor må de alltid da være så "kule"? F.eks er det maaange flere jenter på skolen min som røyker, og så har de helt dilla på kule mobiltelefoner, dra på fester (har vært på noen av de "kule" festene jeg og, og sannheten er at de er totalt lame alle sammen), ta piercing uten tillatelse fra foreldrene osv.

 

Og så har de denne rare måten å være uvenner på. Gutter slåss, så blir de venner igjen. Jenter derimot deler seg i to eller flere grupper, driver å fryser ut hverandre over en laang tid, for så å bytte skole eller no.

 

Har dere lagt merke til at flere jenter ofte later som om de er fulle? F.eks i Frognerparken for en stund tilbake var det mange av jentene som hadde tatt en slurk (ja, kun en slurk) av en rusbrus, og som plutselig var totalt borte. Og en annen ting som irriterer meg er de "politisk engasjerte" jentene på ungdomstrinnet. De som er så sure på Bush, som går rundt med hauger av pins, som har totalt idiotiske meninger og argumenter og som blir dritsure på alle som argumenterer mot dem.

 

Vel, det var min mening om jenter, ble kanskje litt langt. Ja, ja, god natt alle sammen!

 

jeg er veldig enig der.. altfor mange jenter som kun er opptatt av å ha de hotteste hippeste nyeste tinga.. de må alltid være kulest og bli like at de "tøffe" guttene.. men det er vel mest på ungdomskolen.. kanskje første året på videregående.. etter hvert finner de ut at det er ikke no kult alikevell.. spesielt da det med røyking og bli full av en slurk øl/rusbrus..

 

de er desverre fremdeles meget opptatt av det som har med mote å gjøre.. alt som er mote er kult.. og det må de ha! etter et par månder er tinga ut, og da kan de likegodt kastes.. :shrug:

 

dette gjelder jo da heldigvis ikke alle jenter.. men en god del..

det gjelder også gutter, bare på en litt annen måte.. gutter skal og være så kule som mulig.. de røyker og drikker.. men drikker litt anderledes. Ikke en slurk øl, men heller en 0.5 med 96% da er de kule.. og altfor fulle=/ mange av dem synes det er såå kult å gå rundt å true folk og slå ned folk også.. og det synes da jentene er såå stilig! igjen.. jeg tror det er en ond sirkel.. :yes:

 

jeg skjønner meg ikke på hverken gutter eller jenter som absolutt skal være så forbannet kule hele tiden! hva er vitsen?

man må vel muligens være sånn som dem for å forstå det.. og det er forhåpentligvis ikke jeg..

 

men jeg tror det blir en del av de i byen i morra kveld.. kanskje jeg skal ta no bilder! :woot:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

nemlig, man faller da ikke kun for utseendet?

men man går etter utseendet, for så å finne ut om personeligheten er bra.

 

fin utenpå og brød inni(huet)

det holder ikke lenge vet du, går på veggen til slutt.

 

så.. jeg hater også når de sier det!!

Lenke til kommentar

Må bare si at jenter kan være så j... fisefine. Faren til en vennine av meg kjøpte en liten ford fiesta. Siden hun snart får lappen og han ikke vil at bilen hans skal bli skadet. (Typisk med en bulk eller to rett etter at du har fått lappen) Jeg syntes fiesta'en er digg, men den er kanskje litt liten. Bilen er 7-8 år gammel og jeg selv kjører rundt i en 14 år gammel rusthaug. Men det første hun sa om bilen var at den bare hadde 2 dører. Hun vil ikke engang bli sett dø i den bilen. Grunnen er at hun ikke kan ta venner med i bilen. Ohhh hun må bøye ned setet for at de kan sitte seg baki. WOOOW.

 

Og når hun skal kjøpe seg bil skal den være cab med 4 dører og stort bagasje rom. Har dere sett en slik bil??? Jeg har bare sett en amrikaner med det. Svært tog av en bil. Og amrikaner skal hun heller ikke ha. Bruker vist mye bensin og tar så mye plass. Vel vel hva skal man si til prinsessen på erten.

 

Og vis hun går 4-5 timer uten mat blir hun helt sutrete og grinete i stemmen og krever at vi skal spise. Blir veldig surmulen av slikt. Har har de ikke cola der vi skal spise må vi et annet sted som har cola.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...