Gå til innhold

Jenter vs. gutter


Beanie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva mener gutter er jenters største feil, og omvendt?    :wink:

 

Jenter prater alt for mye om kjedelige ting. Som f.eks TV-serier som buffy og charmed... herregud for noe søppel.

 

De bruker alt for lang tid på badet, og det er masse hår i sluken, som de IKKE tar opp etter seg.

 

Ivertfall samboeren min.. hehe. Men ellers har vi det fint sammen

Lenke til kommentar

Jenter (ikke damer) er dumme. Sånn har iaffal jeg erfart det. Merkelig at når en spør en jente om hvor mange pi-desimaler hun vet, så si er hu at hu ikke vet. Vi spør om hun vet hva pi er, og hun svarer "3,14" (noen svarer også "aner ikke" på det spørsmålet også). Spør så om hun ikke en gang kan ett desimal og hun svarer "jo, 14". Dette har jeg prøvd ut med mange forskjellig jenter, og resultatene er stort sett de samme. Merkelig at jenter skal være så utrolig dårlige i geografi også. Også er det heelt blanke når det gjelder logikk - for ikke å snakke om PC-er.

 

Hardware.no's kvinner: Ikke føl dere støtt av mitt utsagn, men sånn er det faktisk her jeg bor.

Lenke til kommentar
Også er det heelt blanke når det gjelder logikk - for ikke å snakke om PC-er.

 

Hardware.no's kvinner: Ikke føl dere støtt av mitt utsagn, men sånn er det faktisk her jeg bor.

Jo har ei på jobben som er så satans dum at det ikke skulle vært mulig. Hun er norgesmester i å ikke tenke logisk...helt villt. Det plager meg noe så inni .....*****

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...