Gå til innhold

Årets Akamerist 2009 - Nominasjonstråd - Nå også Årets Fotograf og Årets Hjelper!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis vi går for disse kategoriene, så vil jeg nominereet par jeg også

 

For årets fotograf så har Anew med hans mange interessante bilder og RandiA med sine blomster makroer.

 

For årets hjelper så vil jeg nominere k.n.b og Trondster som er medvirkende at de siste utfordringene har blitt en stor suksess. Jeg er enig i Mr. Olsen at Torbjørn T er en av de gode hjelperne, så han må også opp på samme liste.

Lenke til kommentar

Da sier vi det.

 

Kategoriene er altså som følger:

 

Årets Akamerist

Den som i løpet av 2009 har vist en jevn og god innsats til inntekt for Akam.nos community, og har vist en enestående kombinasjon av hjelpsomhet, arbeidsinnsats, fotografisk kompetanse og generell god postkultur.

 

Årets Fotograf

Den som i løpet av 2009 har vist en enestående evne til å produsere gode fotografiske verker, og holder et nivå over gjennomsnittet.

 

Årets Hjelper

Den som i løpet av 2009 har vist seg som en enestående ressurs for Akam.nos medlemmer, både innen teknisk support og støtte, bildekritikk, arrangementer og prosjekter i det virkelige liv og jevnt over ønsker folk velkommen med et varmt smil.

 

Jeg legger til disse kategoriene i førsteposten (de er åpne for endringer om det viser seg nødvendig, gi et pip), og setter rammene for disse kategoriene, og at nominasjon til en av de to andre kategoriene automatisk fører til nominasjon til Årets Akamerist.

 

:)

Edit: Og for enkelhets skyld, nominasjoner til de to underkategoriene starter etter denne posten. :)

Endret av Simon Aldra
Lenke til kommentar

Denner er herved offisiell ...

 

Hvis vi går for disse kategoriene, så vil jeg nominere et par jeg også

 

For årets fotograf så nomineres Anew med hans mange interessante bilder og RandiA med sine blomster makroer.

 

For årets hjelper så vil jeg nominere k.n.b og Trondster som er medvirkende at de siste utfordringene har blitt en stor suksess. Jeg er enig i Mr. Olsen at Torbjørn T er en av de gode hjelperne, så han må også opp på samme liste.

 

Jeg rettet et par feil samtidig :)

 

Tom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...