Gå til innhold

Hvilken nettleser bruker du?


Venesis

Nettleservalg  

99 stemmer

  1. 1. Hvilken nettleser bruker du

    • Mozilla Firefox
      60
    • Opera
      43
    • Chromium
      18
    • Midori
      2
    • Konqueror
      3
    • En tekstbasert (elinks, lynx osv)
      3
    • Annen
      4
    • Seamonkey
      0
    • Conkeror
      2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm... Litt bedre søk på punktumet, ja. Men jeg føler likevel at Firefox sitt er hakket bedre. Hvorfor skal det i det hele tatt dukke opp en boks midt på siden når jeg ønsker å søke videre? Det minner meg om tankegang fra IE 5.0. Firefox gjør det vanvittig genialt ved å bare utvide linjen som dukker opp nederst, og denne løsningen har de hatt leeeenge.

Lenke til kommentar
Hmm... Litt bedre søk på punktumet, ja. Men jeg føler likevel at Firefox sitt er hakket bedre. Hvorfor skal det i det hele tatt dukke opp en boks midt på siden når jeg ønsker å søke videre? Det minner meg om tankegang fra IE 5.0. Firefox gjør det vanvittig genialt ved å bare utvide linjen som dukker opp nederst, og denne løsningen har de hatt leeeenge.
Trykk på F3 du. Men , (søk i linker) savner jeg langt mer når jeg bruker Firefox. Samt muligheten til å navigere med shift + piltaster mellom linker. Og at Opera kun hopper mellom input-felt ved bruk av tab. Og at den faktisk, mer eller mindre helt konsistent, klarer å få første tab til å gå til første input felt.

 

Men desverre er den alt for buggy også. Nå kan jeg for eksempel ikke lukke vinduer som har blitt åpnet.

Lenke til kommentar

Endelig er jeg over på chromium. Er litt ør i hue og føler hele verden går i uptempo når jeg forlater maskinen. Det flyr!

 

Jeg holdt lenge på en kombinasjon av FF og opera. Men nå som chromium støtter adblock+ og flashblock er det ingen vei tilbake.

 

Bruker faktisk også litt links. Og da kan choromium bare legge seg mtp fart! :dribble:

Lenke til kommentar

Bruker Firefox. Chromium avslutter plutselig seg selv når jeg surfer, så den er dermed helt ubrukelig for meg. Skjer blant annet når jeg skal logge meg inn på Facebook.

 

Edit: La inn en fra et annet repo, og da ble ting litt bedre. Noen som vet hvorfor adblock fungerer mye dårligere i Chromium enn i Firefox?

Endret av qweac
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...