Gå til innhold

ATI Catalyst 9.11 tilgjengelig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mulig selve skjermkortdriverne kommer på Windows Update etterhvert. Selve Catalyst Control Center, som da ikke er obligatorisk for at skjermkortet skal fungere, må du nok laste ned og installere selv. Tror dog ikke Windows Update leverer oppdateringer på skjermkortfronten like raskt som hvis du tar deg av det manuelt.

Lenke til kommentar
Blant nye funksjoner er GPU-maskinvareakselerasjon av H.264 videoer med Adobe Flash Player 10.1 Beta. Denne funksjonen støttes av ATI Radeon HD 5800, ATI Radeon HD 5700 og ATI Radeon HD 4000.

 

hvorfor skrive dette slik, betyr dette at HD5970 ikke støtter denne funksjonen? Er jo litt spesielt siden HD 5970 har samme kjerne som HD58xx.

 

Ellers så burde man skrive: "denne funksjonen støttes av ATI radeon HD 4xxx og HD 5xxx." eller noe slikt.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvor bra linux-støtten for AMD/ATI skjermkort er nå? Historisk sett har den jo vært søppel, men nå når de slipper drivere likt til alle platformer er jeg nysgjerrig på om dette kanskje har endret seg? Pga. historiske problemer har jeg konsekvent kjøpt nVidia, og er nysgjerrig på om jeg må fortsette med det eller ikke...

Lenke til kommentar
Noen som vet hvor bra linux-støtten for AMD/ATI skjermkort er nå? Historisk sett har den jo vært søppel, men nå når de slipper drivere likt til alle platformer er jeg nysgjerrig på om dette kanskje har endret seg? Pga. historiske problemer har jeg konsekvent kjøpt nVidia, og er nysgjerrig på om jeg må fortsette med det eller ikke...

 

ATI fungerer fjell for meg.

Og de frie driverne fungerer også veldig godt :p

Lenke til kommentar

Noen som vet hvorfor ikke Microsoft media player fungere som den skal etter installert 9.11? Fikk samme feil på 9.9 og 9.10, mens 9.8 versjonen hadde ikke noe problem. Har Radeon 4870x2.

Etter å ha installert 9.11(eventuelt 9.9-9.11) vises alle filmer i mediaplayer i bare fargene RØDT og Blått, mest rødt. Prøver jeg det i VLC fungere det greit, men ikke NOEN andre spillere. Ja prøvd å installere ny codecs pakke osv. Avinstallert drivere helt og installert på nytt.Går jeg dermed tilbake til 9.8 fungere alt. *forvirra*

 

PLS hjelp:) ingen på ATI sine sider svare.

Lenke til kommentar
Noen som har fått testet de nye driverene ordentlig enda? Tror det er CCC 9.11 som gjør at mine fullskjerm applikasjoner som Video og spill driver og minimerer seg eller går til vindu modus hvert 5-10 minutt.

Det er en kjent feil med AVG som oppstår hos enkelte av de som oppgraderte fra AVG 8.5 til 9.0 uten å avinstallere manuelt først. Løsningen er altså å avinstallere den AVG-installasjonen du har, uansett hvor oppdatert den sier den er, og legge inn siste nedlastbare versjon.

Lenke til kommentar
Noen som vet hvor bra linux-støtten for AMD/ATI skjermkort er nå? Historisk sett har den jo vært søppel, men nå når de slipper drivere likt til alle platformer er jeg nysgjerrig på om dette kanskje har endret seg? Pga. historiske problemer har jeg konsekvent kjøpt nVidia, og er nysgjerrig på om jeg må fortsette med det eller ikke...

 

ATI fungerer fjell for meg.

Og de frie driverne fungerer også veldig godt :p

 

Frie driverne har bugget multiscreen. Jeg må skrifte refreshraten til 75hz for så å gå tilbake til 85hz for å få begge monitorene til å fungere som de skal. Ellers får jeg bare brukt halve andre skjermen. Ellers fungerer de ganske bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...