Gå til innhold

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sitter og hører på DM nå. Det er liksom ingenting som hopper frem og river tak i hodet mitt så jeg MÅ headbange.

Mere litt lett nikking og rytmisk fottramping her og der. Og seriøst, piano OG strings på Unforgiven 3? Er vi Queen plutselig? :nei:

 

Kanskje det er fordi James synger så pent for tiden..Ikke som første gang jeg sprang ut av en platebutikk i Harstad med nyinnkjøpt kassett av Black Album, smekka den i kassettspillern i bilen og ropte YEAAAAAAAAAAAAH i en time. Hmm.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

My Apocalypse minte meg veldig om Whiplash og Battery :) Må nok høre gjennom plata noen ganger så den setter seg. Er stort sett slik. På hver gjennomlytting oppdager man noe nytt.

 

På de lange låtene satt jeg egentlig og ønsket jeg hadde hørt på Disposable Heroes istedet. Det gjør jeg nå faktisk. Og den banker alle låtene på DM :D

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Tok tid før jeg likte DM også.. Det er et par låter der jeg aldri hører på.

 

Hvilke da?

 

Jeg hører ikke så veldig mye Life og Line ellers hører jeg generelt på resten av sangene. Cyanid er kanskje ikke så veldig "pen" heller, men går greit. Liker at Unforgiven 3 er en rocka versjon av de to andre :)

 

Skyter dere meg om jeg sier at jeg ikke liker Nothing Else Matters? Kan høre på stort sett ALT, men HATER den sangen! Liker ikke ballader av metall-band.

Lenke til kommentar

Pleier å ta en stund. Skal gjerne skrive og spille inn et par måneder, så skal de på "Sick of the studio"-tour noen måneder og så skal de ferdigstille album noen måneder.

 

Sick of the Studio-tour? Det hadde ikke noe sånt ved DM, hadde de? :dontgetit:

 

Sikkert like etter sommeren tipper jeg ;) Tre år etter DM ca.

Lenke til kommentar

Pleier å ta en stund. Skal gjerne skrive og spille inn et par måneder, så skal de på "Sick of the studio"-tour noen måneder og så skal de ferdigstille album noen måneder.

 

Sick of the Studio-tour? Det hadde ikke noe sånt ved DM, hadde de? :dontgetit:

 

Sikkert like etter sommeren tipper jeg ;) Tre år etter DM ca.

2006 Escape from the studio

2007 Sick of the studio

2008 European vacation

 

Var en litt spesiell tid under/etter St. Anger, så var vel først i 2006 de bestemte seg for et album til, men som du ser over var det flere turneer i mellomtiden og vi fikk besøk i både 2007 (Oslo) og 2008 (Bergen). :)

Lenke til kommentar

Hvilke da?

 

Jeg hører ikke så veldig mye Life og Line ellers hører jeg generelt på resten av sangene. Cyanid er kanskje ikke så veldig "pen" heller, men går greit. Liker at Unforgiven 3 er en rocka versjon av de to andre :)

 

Ganske enig.. Synes ikke at Life og Line er bra, og BBS er SVÆRT dårlig synes jeg...

 

Cyanide er ok, Judas Kiss noe bedre :)

 

Håper på Trondheim denne gangen.

 

 

De kan sikkert ta turen innom Tønsberg :D

 

Kun Oslo er godt nok! Ser for meg to digre utendørskonserter på valle, og en intimkonsert for utvalgte medlemmer på Rockefeller :p

Lenke til kommentar

Vil se for meg at hvis det blir et annet sted i tillegg til Oslo, så blir det enten Koegen i Bergen, eller Lerkendal i Trondheim. Som Lars nevnte under en pressekonferanse i 2008 når ei norsk jente spurte om de kunne komme til Trondheim, da svarte Lars "Har Maiden vært der? - I så fall kommer som regel vi noen år etter de, for vi har samme booking agency." Kan "se" for meg James si det som han gjør på andre konserter "Åslo", "Børgen", Tråondhem". :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...