Gå til innhold

Venneliste til MW2 (PC)


Anbefalte innlegg

Hepp!

 

Folk kan gjerne legge meg til, så henviser til signaturen. :)

 

Det vi også kan gjøre, er å lage en Steam-gruppe dedikert spillet for oss forumbrukere. Det kjekke med det, er f.eks. at brukere som er online i Steam kan starte en chat i gruppen, og dermed avtale tid, hva vi kan spille etc. Brukerne gjorde dette med Left 4 Dead; det fungerte utmerket. :)

 

TCi opprettet i sin tid en samletråd for Steam-ID-ene til forumbrukerne, men ser nå ut til å være utdatert.

 

Undertegnede kan endog opprette Steam-gruppe og være host for den gruppen. Hva mener dere? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hepp!

 

Folk kan gjerne legge meg til, så henviser til signaturen. :)

 

Det vi også kan gjøre, er å lage en Steam-gruppe dedikert spillet for oss forumbrukere. Det kjekke med det, er f.eks. at brukere som er online i Steam kan starte en chat i gruppen, og dermed avtale tid, hva vi kan spille etc. Brukerne gjorde dette med Left 4 Dead; det fungerte utmerket. :)

 

TCi opprettet i sin tid en samletråd for Steam-ID-ene til forumbrukerne, men ser nå ut til å være utdatert.

 

Undertegnede kan endog opprette Steam-gruppe og være host for den gruppen. Hva mener dere? :)

 

 

Det er alt gjort.

 

http://steamcommunity.com/groups/Spillverketmw2

 

Send meg ein PM med Steamid'n så kan du få lov og vere åffiser der.

 

 

Ser til no at vi har 17 members...

Også ein fordel... nei... dere MÅ lage kontoen deres public slik at vi ser kva dere speler!

Så langt ser det bra ut!

503 timer MW2 Multi, 175 timer MW2 Singel, og ca 30 timer med CS:S

Lenke til kommentar

Jeg har lett lenge etter noen å spille sosialt med nå.

 

Er rank 53, rolig og behersket kar med RL militær bakgrunn som er interessert i klan eller casual venner på nett jeg kan spille med for å øke spillegleden.

 

Steam? Aglarann så vidt jeg vet (om denne er feil kan jeg dobbeltsjekke det så snart jeg er hjemme). Ingame: Inphy.

 

Snakkes : )

Lenke til kommentar

Jeg har lyst å ha noen å spille litt med, er level 32 i første prestige, liker best å spille HQ Pro, så en liten gruppe med randoms eller en "casual klan" hadde vært nice. Kan selfølgelig komme på ventrilo etc (har mic.)

Steam nicket er gammelt; blazter_x

Endret av FarAway
Lenke til kommentar

joiner gjerne, men har 3 eksamener de neste par ukene så blir ikke mye gaming før den 16 desember...

 

Steam ID: dj_dami <-yep, det suger, men var typ 14 når jeg laga det

 

Ingame nick: dAMI

 

er btw 20 år, lvl 70 men, blir vel prestige utover, og gamer som regel TD eller HC TD, men om vi får til flere brukere hadde det vært fett og tatt noe annet og... Er jo ikke spesielt morro å game "alene" mot en klan i domination liksom... Kan gjerne prøvekjøre Spec ops også, på veteran ofc ;) har både skype og vt også

 

blir som sagt lite aktivitet fremover mot 16 des, blir vel noen timer gaming på kveldinga men da tenker jeg at jeg bare gamer litt for meg selv mot eksamens tia, ellers så blir det fort til at det går med par ekstra timer xD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...