Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Kjøpe kraftmonster av en Mercedes

Anbefalte innlegg

Skrevet
En E500 er mye fetere enn en Toyota Avensis.

Og heller ikke til å sammenligne på noe vis ;)

Kunne tenkt meg en W201 med 500-motoren som nevnt her, bare med manuell :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

like morsomt hver gang man hører "den"

Broren til en vennine av meg synes jeg var GAL som brukte så mye penger på 86 cosworthen min, han mente at jeg kunne jo nesten få en 2-3 år gammel focus 1.6 for samme prisen som jeg har lagt ut LOL.

Skrevet
menne . enn får seg en splitter ny avensis , mazda 6 , volvoV50 , bmw3 seirie osv .. for samme pris..

Og til prisen av en to-pack med Benny Borg boxere kan man kjøpe 20 grå og svarte herretruser på Rema. De gjør den samme nytten, men mange vil ha noe annet.

Gjest member-101642
Skrevet

Bare 320hk? I min del av verden er det fremdeles mye.

Skrevet

Når bilen er så tung får du meir kraft når du kræsjer også :p

Ein Arial Atom har jo enormt med hk i forhold til vekt, men eg vil ikkje kalle den eit kraftmonster, eit lite kraftmonster i tilfelle.

Skrevet (endret)

Disse 90-talls Mercedesene med denne motoren er som å kjøre et tog. Blir nesten aldri tom for kraft, og automatkassen skifter mykt.

Kickdown er fett på disse! :)

E500 er en bil som jeg har veldig lyst på. Denne så jo ubrukt ut. Jeg hadde ikke tvilt et sekund hvis jeg hadde hatt økonomien.

Endret av Rs125
Skrevet

prisen på bilen i 1. post kan umulig vær gal?

en kompis av meg kjøpte en slik. Var vel 1992 modell til 218 000 for ca 5 år siden. Var helt strøken..

å fy for en bil. Nydelig komfort, fantastisk lyd fra motor/eksos og den gikk som en kule.

Skrevet
ikke for å spore helt av..

menne . enn får seg en splitter ny avensis , mazda 6 , volvoV50 , bmw3 seirie osv .. for samme pris..

du kan til og med få deg en grei ferrari til samme pris..

Hvorfor gidde å bruke så mye penger på en ny bil av de du nevner, når man kan få en gammel Mercedes til det samme? :)

Splitter nye biler til den prisen vil aldri få samme kvalitet eller følelse som en slik ingeniørkunst!

Ikke bare den beste utviklinga fra Mercedes, men stor hjelp fra Porsche også.

Riktig stilig ulv i fåreklær for dem som ikke vet hva en E500 er :D

Skrevet
prisen på bilen i 1. post kan umulig vær gal?

en kompis av meg kjøpte en slik. Var vel 1992 modell til 218 000 for ca 5 år siden. Var helt strøken..

å fy for en bil. Nydelig komfort, fantastisk lyd fra motor/eksos og den gikk som en kule.

så 199.000,- +pluss avgift på rundt 200.000,- er ikke så ille miner du??

Skrevet

Å kjøpe en 1992-modell til 400.000 er ikke bare ufornuftig. Det er rett og slett dumt. Spesielt når det dreier seg om en bil som dette.

Man kan få mye annet som er både kulere, raskere, sikrere, mer sportslig og mer komfortabelt til den prisen.

Du kan få alt fra siste A8 (pre-facelift) til en Z3 M for den prisen.

Skrevet

Poenget er jo ikkje kva du kan få for pengane men, kva du vil ha for pengane.

Personleg kunne eg tenkt meg ein 1969 Dodge Charger, kunne sikkert fått mykje anna dandy for pengane, men det er den eg har lyst på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...