Gå til innhold

Episke serie øyeblikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Twin Peaks - sluttscenen ** MERK: Spoiler! **

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Endret av cmptrwlt
Lenke til kommentar

For meg er siste scenen i Twin Peaks ganske episk.

Men jeg synes en scene fra den nyeste Doctor Who episoden, Waters of Mars var ganske episk.

(Spoilertags siden episoden er såpass ny)

 

Å endre på personligheten til Doktoren fra den rettferdige og snille til den nærmest maktgale fungerte utrolig bra og hadde ihvertfall sterk innvirkning på meg.

Se filmen hos Youtube

 

Lenke til kommentar

For det første, fantastisk tråd. :)

 

24 sesong 3 episode 18 presset grensene enda lengre for hva man kunne tillate at en såkalt "good-guy" gjorde i kampen for å redde liv. Derfor er øyeblikket episk.

Enig. Scenen når Edgar dør er også verdt å nevne, eller scenen når Jack finner konen død, skutt av Nina, og når han til slutt får hevnen sin og dreper henne.

 

 

Mine bidrag:

Scrubs (My Lunch)

 

Ikke episk, men fantastisk scene fordet. Får frysninger gjennom begge to

 

Dexter

Se filmen hos Youtube

 

Stargate SG-1

 

Avslutningen på sesong 7 med kampscenen over antarctica, og kommentaren "Our shields are of no use!"

Se filmen hos Youtube

Ny og totalt overlegen fiende bli introdusert

Se filmen hos Youtube

 

Uansett, ingen serier jeg har sett slår Lost når det kommer til rørende og episke øyeblikk.

 

Desmond og Penny (kanskje den mest rørende scenen jeg har sett noengang i en serie eller film)

Se filmen hos Youtube

 

Scenen der Sawyer dreper faren til Locke. Avslutter hele historien om hvorfor Sawyer er slik han er. Et enormt hat gjennom hele livet som ender med drapet på en person som virkelig fortjener det. Også en av de sterkeste scenene jeg har sett, og grunnen til at jeg elsker Lost. Bare å skrive om disse scene får meg til å få frysninger i hele kroppen.

Se filmen hos Youtube

 

Generelt elsker jeg alle de fiolinscenene i Lost. Noen andre:

 

Charlie som dør:

Se filmen hos Youtube

 

Og scenen der Hurley og Claire finner ut hva som har skjedd:

 

Rose og Bernard møtes igjen (og flere, men i hovedsak disse to) etter flystyrten:

 

Libby dør:

Se filmen hos Youtube

 

Charlie som nesten dør i skogen:

Se filmen hos Youtube

 

Terminator: The Sarah Connor Chronicles:

En helt fantastisk og episk avslutning på første sesong. Sangen synes jeg også passer veldig bra:

Se filmen hos Youtube

 

Det er de jeg kommer på nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...