Gå til innhold

Anmeldelse: Call of Duty: Modern Warfare 2 (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+513

PC versjonen med steam er bare skrap.

 

Multiplayer online klikker mellom oppdragene og singleplayer er veldig kort. spillet klikker mellom oppdragene i singleplayer også. Sikkert pga steam driten som ser ut til å herpe spillet.

 

Bugs over alt, det er mye verre enn Call Of duty World At War.

 

Anbefales ikke på pc.

 

Spillte med:

Windows 7 32 bit

AMD X4 965 3.4Ghz

GTX 285 1024 mb

4GB Ram

12mb internett linje.

 

Alt oppdatert.

-------------------

Ser på fora at mange har problemer med spillet på PC.

Alle de andre steam spillene jeg har kjøpt fungerer.

 

Spillet skulle hatt ett år til på å bli utviklet.

Føltes som en halvferdig Beta.

 

Edit: og bonus levelen er elendig. ikke noe zombier bare gå å se rundt på gjenstander i glassmontre på ett bittelite museum

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Jeg lurer på om spillet er noe bedre enn CoD4? Husker at det faktisk var ganske så... banebrytende da, med en setting i nyere krig, ikke samme gamle dritten med andre verdenskrig, masse stilige perks osv. Selv om det var en fps, så var det innovativt og selv spiller jeg av og til MP (holdt med å gå gjennom SP én gang, ja), der man kan velge alt av kart med 20-50 folk. Er meget skeptisk til å installere Steam (holder med at jeg ble tvunget til å installere det der rockstar social club dritten for å spille GTA) pluss å betale et par hundre for et spill som er det samme som CoD4, men med bedre utseende (samt mangel av MP mods osv osv).

Lenke til kommentar
Hvordan har Infinity Ward klart å hype dette spillet så grusomt? Jeg har hørt folk jeg ikke visste gamet snakke om dette spillet. Merkelig fenomen.

 

Det finnes jo mange "bra men ikke perfekte" spill som kommer ut hele tiden, som er helt på linje med dette spillet..! Hva skjedde?

Har noen en ide?

CoD: Modern Warfare 2 could set new entertainment record.

 

The day that many have been waiting for has finally arrived. Developer Infinity Ward and publisher Activision have finally reached launch day for Call of Duty: Modern Warfare 2. In what will Activision is suggesting could be the largest video game launch in history, some analysts are already estimating that the first week of sales could total as much as $500 million alone.

Dette er jo helt sykt? Til sammenligning var The Dark Knight den største filmen i 2008 og tok inn 530,9 Mill USD i løpet av hele året. Finnes da 3-4 nesten helt like spill som dette som har kommet ut og som kommer ut siden. Det eneste som skiller er markedsføringen.

 

Det dere sitter og krangler om her, servere og hvem vet, betyr egentlig ikke en dritt. Folk kjøper spillet uansett den første uken på grunn av hypen og IW selger for estimerte 500 mill USD før ordet sprer seg om hvordan spillet egentlig er.

 

Skulle tro det sitter et hypebyggings-geni et sted i USA og mottar tilsvarende 1 milliard kroner i julebonus fra Infinity Ward for denne utrolige bragden. Good job.

Endret av troløs
Lenke til kommentar

til dere som sliter med å installere spillet pga steam-client;

jeg hadde samme problemet, jeg avinstallerte det jeg allerede hadde lastet ned(på steam), og prøvde på nytt med å velge "reinstall" fra DVD-menyen. Da installerte den fra DVD.

 

Til dere som klager over serverne; jeg har nå spilt MP i ca 5timer, uten det minste lag, og alltid spill å finne. Tror jeg kanskje ventet så lenge som 8 sekunder før den fant ett nytt spill til meg.

 

PS; jeg synes dette var bedre enn COD;MW1

Endret av AleksanderK
Lenke til kommentar

Kjøpte spillet igår, og spillet var ferdig nedlastet som crack før jeg kom hjem, så fyrte opp den nedlastede versionen av spillet først.

 

joa.. grafikken skal man ikke klage på, hektisk spill. Action fra start til slutt.

 

Men jaggu glad for at jeg ikke pakket ut det orginale spillet da dette spillet i MINE, (og jeg sier MINE da jeg ikke kan svare for alle andre der ute) øyne ikke er verdt pengene. Singel player er latterlig kort, og multiplayer... vel jeg ble skuffet. back to MW 1

 

Etter å ha spillt MW2 sitter jeg igjen med en følelse av at PC folk får lide pga. konsoll.

 

 

Men.. er verdt å få med seg spillet for all del, men det er ikke verdt pengene spillet koster. vil du ha dette spillet så vent til det koster rundt 99 - 149 kroner. mer er det ikke verdt.

 

 

så all denne "hypen" rundt spillet gjorde meg faktisk bare mer skuffet... forventet mer av dette spillet. Og er enig med det en har sagt her inne allerede. " spillet føles som en beta og at det ikke er ferdig "

 

og ja, du vil nok sitte igjen med en "var dette alt?" følelse når spillet er ferdig.

 

Et overpriset spill når det kommer til penger i mine øyne. ikke verdt pengene, så mitt spill går tilbake til butikken.

Lenke til kommentar

Kjøpte spillet på PS3 siden PC'en er nede for telling atm. Angrer ikke et sekund. SP var knallsolid og herlig, men litt kort.. ca. 7-8 timer på veteran.

Er ikke så vant til FPS på konsoll som på PC, men hei hvor gøy det er likevel. Etter et par timer online hadde jeg nesten like god aim og refleks som med mus og tastatur. Virklig gøy. Verdt alle pengene, selv om det er synd med PC'versjonen som jeg egentlig skulle ha.

Men når det er såppass bra på konsoll så er i det minste jeg fornøyd.

Endret av Markaren
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Mener fremmdeles spillet er uferdig.

 

 

 

Makarov slipper unna og historien virker ikke troverdig med det at en amerikansk general plutselig klikker på sine egne.

 

Mener spillet fremmdeles er halvferdig og at det er folka som skriker etter å spille det som har skylda.

 

Bonus levelen i seg selv taler for at det hele ikke er ferdig.. MUSEUM for krist sake

 

Call of Duty World At War er mye bedre.

 

Hadde folk vist hva de kjøpte hadde spillet bare solgt 1/100 del av hva det gjør.. folk blir skuffet.

 

Dårlig job av IW...=EA

 

 

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
Mener fremmdeles spillet er uferdig.

 

 

 

Makarov slipper unna og historien virker ikke troverdig med det at en amerikansk general plutselig klikker på sine egne.

 

Mener spillet fremmdeles er halvferdig og at det er folka som skriker etter å spille det som har skylda.

 

Bonus levelen i seg selv taler for at det hele ikke er ferdig.. MUSEUM for krist sake

 

Call of Duty World At War er mye bedre.

 

Hadde folk vist hva de kjøpte hadde spillet bare solgt 1/100 del av hva det gjør.. folk blir skuffet.

 

Dårlig job av IW...=EA

 

 

Hæ? Hvordan i all verden mener du at de punktene der viser at det er halvferdig?

Lenke til kommentar

Ble veldig skuffa over énspillerdelen. Kjøpte spillet i går, satte i gang etter jobb, og var ferdig før midnatt. Det er for dårlig, den kunne med fordel være minst dobbelt så lang. Synes også historien, selv om den er bra nok i seg selv, kunne vært mer utdypet. Men det hadde naturligvis forutsatt at den varte mer enn 5-6 timer. Det er action HELE tia, mye morro og alt det der, men alt for alt for kort.

 

Hva skjedde egentlig? Russland vant, originalbadguyen forsvant, den slemme amerikanske generalen daua i en ørken og våre helter er enten døde eller outlaws? Skulle likt å se det spillet som begynte der dette sluttet. Satt igjen med følelsen av å ha spilt opptrappingen til ett eller annet (MW3?)

 

Hadde håpet spillet holdt noen dager, men nå er det tilbake til Dragon Age :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...