Gå til innhold

Spotifykaféen - generell chitchat rundt Spotify og online musikktjenester.

WheelMan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Last den ned her

edit: Tipper du ikke finner det fordi du har brukt Market Enabler eller liknende (rart hvis det er fjernet hvertfall), så sett tilbake til normal innstilling, eller restart mobilen, så bør du vel finne det.

Endret av trygveaa
Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Har ikke hatt reklame på ca 15 sanger, hva skjer?

Skrevet (endret)

Hmm, da har du sikkert gitt all reklamen din til meg, har pokker reklame på annenhver sang! :mad:

Endret av Natrich
Gjest Bruker-127711
Skrevet (endret)

Jeg har ikke hatt reklame på to måneder.. :woot:

Endret av Bruker-127711
Skrevet

Da har jeg fått meg Spotify Premium!

Kjøpt på 7/11 idag, koskter 104 kroner for en mnd, fem kroner for servicegebyr :roll:

Er man ikke sikker på hvordan man innløser koden så følgte det med en kvitering som man kan bruke som belte om man vil, damn den var lang!

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Glad det ikke koster mer enn 104,-. Da blir det jo fort et alternativ om en må ha spotify premium og en kun har kontanter på seg.

Skrevet
Da har jeg fått meg Spotify Premium!

Kjøpt på 7/11 idag, koskter 104 kroner for en mnd, fem kroner for servicegebyr :roll:

Er man ikke sikker på hvordan man innløser koden så følgte det med en kvitering som man kan bruke som belte om man vil, damn den var lang!

Vi kan vel konkludere med at de 5 kronene i servicegebyr går til å dekke papir som er brukt. :p

Skrevet

Hehe, kan vel det.

Først er det en introduksjon, så hvis man har konto, hvis man ikke har, også noe hjelp etc... Gaad, hvor ble det av slik, slik og slik, trenger du mer hjelp gå til spotify.com/help ?

Skrevet

De gjør virkelig sitt ytterste for å gjøre det lettest mulig da - både når det gjelder tilgjengelighet (kredittkort, paypal eller via 7/11) og brukervennlighet :)

Jeg synes de er et eksempel til etterfølgelse for mange andre nett-tjenester.

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Nå begynner jeg virkelig å like Spotify. Har ikke premium, men har ikke hatt reklame på ca en uke :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...