Gå til innhold

Ny mus tilrettelagt for Openoffice.org

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan eg få lov til å begynne med et uhøytydelig "grøss"?

Kontor + ergonomi er to ting som hører sammen(har vi i det miste fått innlært via ergonomi-selgere). Ergonomien på denne ser jo ut til å være fraværende.

Og sikkert veldig, veldig sær programvare/driver.

Skrevet

1. Stygg!

2. Ikke ergonomisk.

3. Oppfordrer til MER bruk av mus, som om ikke musa har ødelagt nok armer som det er. Bruk hurtigtastene fra tastaturet folkens!

Helt uaktuell mus for min del, kommer kun til å sørge for enda mer musearm i allerede plagede kontormiljøer.

Skrevet (endret)

Dette er hva som skjer når du blir kreativ på en syretrip :!:

Kunne godt tenke meg en mus med en del knapper, men den der så verken pen eller egronomisk ut.

Når jeg tenker meg om holder det faktisk fint med G5s 9 knapper og application-profiling.

Endret av ze5400
Skrevet

Haha! Er dette en ny slager for WoW-fanatikerne som trenger ørten makroer on the tip of their fingers?

Kanskje produsenten har siktet seg inn på feil marked. :!:

Skrevet

Det der var vel egentlig bare stygt. Ser helt latterlig vanskelig ut å bruke ... Hva skjedde med fargevalg? Ser ut som en eller annen lege duppedings fra 90-tallet. Grøss.

Skrevet

Om dette er seriøst må det være en spøk.

Dette synes jeg dog er en god "karikatur" på OpenSource-miljøet. Der hvor alt skal være så rotete og komplisert. Selv om mange synes det enkleste er å ha en knapp for hver ting blir det bare rotete.

Skrevet

det der minner om enkelte produkter fra tidlig 1990-tallet. Grøss fra fortiden.

Hvordan skal man få stokket fingrene riktig når man trykker?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...