Gå til innhold

Nei til avgift på CD-ROM


Anbefalte innlegg

Si "Nei til avgift på CD-ROM"

http://www.petitiononline.com/cdavgift/pet...ition-sign.html

 

 

2. April kom høringsutkastet til ny lov åndsverklov. Underskriftene blir sendt inn til Kulturdepartementet før høringsfristen utløper.

 

Du skal selvsagt få lov å bare sitte å se på at nok et dumt lovverk blir dratt nedover hode ditt, men ville det ikke være fint å kunne si at du ihvertfall gjorde ditt? -Ja/Nei!

 

 

hmm.. la meg se.. britney og boyband og "livin' in da hood"-artister som får penger for at jeg skal ta backup av dokumentene mine?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og dere trur at det hjelper til å få avgiftene på cd platene vekk, haha.

Skal vedde hatten min på at de bare prøver å få tak i emailen din, for å sende deg spam!

Jeg gir aldri fra meg min epost lengre ass, får jo spam, selv om jeg ikke har skrivd den noe plass engang! Er bare så dritt lei!!!

Lenke til kommentar

Jeg kan aldri tenke meg de får gjennomslag får det i stortinget. På den andre siden så er det jo norge det er snakk om, og vi skal aldri overvurdere IQ'en til våre folkevalgte.

Men tanken om at alle monner drar, og hvis vi er mange nok kan de ikke overse oss, den er jo rørende naiv den...

Lenke til kommentar

Hadde vært kjempesurt hvis stortinget får gjennomslag på dette, tenk deg at du må betale penger til plateselskapene fordi du tar backup av data som ligger på pcen.

 

Nei dette er bare enda et gimmick fra stortingsrepresentanter flørter med plateselskapene.

 

Håper at flest mulig av dere her på forumet stiller opp og signerer petition online (link over i 1 post) så vi slipper denne avgiften.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...