Gå til innhold

Er du mann, skal du mann være

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er tydeligvis en i ledelsen som er jævlig interessert i å få kvinnfolka til å sende inn bilder av seg selv. ;)

Skrevet

Det er forstemmende at folk synes at dette er latterlig. Det er vel grunn til å tro at brudd på forbud vil kunne håndheves, kanskje med risiko for fengsel og bøter.

Skrevet (endret)

Genialt! Vet ikke hva som er verst av mannlige og kvinnelige attention whores, men dette gjør i det minste livet hardere for den ene halvparten (kjønnsmessig, tallmessig snakker vi 90%<). Burde plukkes opp av FN snarest.

Endret av Isbilen
Skrevet

Jeg spiller selv flere MMO'er og har flere figurer (toons) i alle.

Noen er menn, andre er kvinner.. Det betyr ikke at jeg løper rundt å later som jeg er en dame. karakteren er kvinne, jeg er mann...

Saken med å spille kvinnelige karakterer i spill er at noen ganger passer det bare rett og slett bedre inn i karakterens historie. I tillegg så er det mindre forstyrrende, i et psykologisk syn, å ha en kvinnelig figur som løper rundt foran deg hele dagen* enn en mann, selv om det er piksler vi snakker om.

* = den delen av dagen man spiller. noe som varierer fra dag til dag og person til person.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...