Gå til innhold

Har en linje blitt krysset? (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

At man ut av likegyldighet deiser ned et par sivilie eller kanskje henretter et par personer på gata for moro skyld er ikke det samme som å bli kastet inn i rollen som terrorist med oppdrag om å drepe flest mulig sivile.

 

Utifra det jeg har lest/skjønt så er dette et valgfritt oppdrag, og det omhandler ikke at man MÅ skyte sivile for å komme videre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+513
Man tenger bare å vite en ting, spill er ikke ekte.

Tror man det er virkelig trenger man seriøs behandling.

Sivil slakting har lenge vært mulig i feks GTA lignende spill.

 

Håper bare spillet viser hvor fælt terrorisme egentlig er.

 

Det er mulig i GTA o.l ja, men du tjener jo ikke noe på det. Man kan jo argumentere for at det er annerledes når man må drepe sivile for å komme videre, og belønnes for det. Dog så kjenner jeg ikke detaljene i spillet, så det blir jo spekulasjoner akkurat rundt hvordan det er implementert.

 

AtW

Enig, men ikke helt riktig, i GTA kan man tjene penger på det.

Når sivile dør i spillet dropper de pengene sine. Det er belønning.

Hadde vært bedre om man kunne ta pengene uten å kjøre over noen...

 

EDIT:I Tidligere GTA spill var det noe som heter KILL FRENZY .. oppdrag som belønnet deg jo flere sivile du slaktet. Det var jo rene terror oppdrag.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
Man tenger bare å vite en ting, spill er ikke ekte.

Tror man det er virkelig trenger man seriøs behandling.

Sivil slakting har lenge vært mulig i feks GTA lignende spill.

 

Håper bare spillet viser hvor fælt terrorisme egentlig er.

 

Det er mulig i GTA o.l ja, men du tjener jo ikke noe på det. Man kan jo argumentere for at det er annerledes når man må drepe sivile for å komme videre, og belønnes for det. Dog så kjenner jeg ikke detaljene i spillet, så det blir jo spekulasjoner akkurat rundt hvordan det er implementert.

 

AtW

Enig, men ikke helt riktig, i GTA kan man tjene penger på det.

Når sivile dør i spillet dropper de pengene sine. Det er belønning.

Hadde vært bedre om man kunne ta pengene uten å kjøre over noen...

 

EDIT:I Tidligere GTA spill var det noe som heter KILL FRENZY .. oppdrag som belønnet deg jo flere sivile du slaktet. Det var jo rene terror oppdrag.

 

Skjønner ikke hvorfor GTA blir tatt opp som eksempel hele tiden, GTA er kanskje det spillet som har fått mest pepper i media grunnet vold, men alvorligheten i spillet er ikke så høy som i spill som mw2.

 

Ja det er vold og masseslakt i begge spillene men alvorligheten, realismen og settingen er helt annerledes. Det er dette som gjør det så på kanten.

Lenke til kommentar

Jeg vil bare poengtere hva andre aviser har poengtert. Vi vet IKKE bakgrunnen til disse drapene. Det er HELT sikkert en god historie bak (for de av oss som fremdeles husker MW1)

 

Jeg tror dette er en undercover jobb, hvor personen som styrer kan velge å unngå å skyte sivile. Videoen viser at det er mulig. JA, AI skyter de sivile og det er provoserende, men husk at historien ikke trenger å være som det legges opp til.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...