Gå til innhold

drit i deler og trøbbel, go Apple :thumbup:


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor gidde å finne alle de delene, skjerm, mus og tastatur og alt som er. Du får mye mer for pengene ved kjøp av Mac, den er mye mer kompitabel, mye mer holdbar og den kjører Windows bedre enn noe annen PC hvis det er mustet...

 

FUCK Apple haters :innocent:

 

Mener du kompatibel? Og hva legger du i at en mac er mer dette enn andre maskiner?

Lenke til kommentar
:!: Flirte litt.

 

MacBook har egentlig ganske mye å by på for prisen. Ikke mange som har såpass lang batteritid kombinert med grei dedikert grafikk til 8000 kroner. Minnet er litt svakt med 2GB, og man må i tillegg kjøpe Windows 7-lisens. Alt i alt er jeg derimot fornøyd med prisen på akkurat dette produktet. :)

 

Men det du glemmer er at den også er mye mer kompt... nei faen... kompia... kompitabel??? enn andre maskiner da. For ikke å snakke om at den kjører windows best av alle maskiner på kloden!

 

</idioti>

Lenke til kommentar

idioti er ordet som best beskriver førsteinnlegget her, ja.

 

Jeg tviler på at jeg er den eneste som synes det er gøy å bygge datamaskiner, så når Calamaris bruker ordet "gidde" så bommer han grovt. Jeg forstår at ikke alle kan være like gode på alt, så de som ønsker det skal selvsagt få kjøpe ferdigmaskiner. Men ikke vær så frekk at du påstår at alle andre skal føye seg etter hva som passer *deg* best.

Dernest liker jeg at det er min datamaskin, som er laget slik det passer meg, og ikke Apples designteam. Jeg liker forøvrig ikke hvite datamaskiner...men det er kanskje feil av meg å ha en egen smak?

 

Jeg håper dette var en fakepost, men hvis ikke vil jeg bare minne Calamaris om at det snart er tid for BarneTV.

Endret av BlinkyBill
Lenke til kommentar
Hvorfor gidde å finne alle de delene, skjerm, mus og tastatur og alt som er. Du får mye mer for pengene ved kjøp av Mac, den er mye mer kompitabel, mye mer holdbar og den kjører Windows bedre enn noe annen PC hvis det er mustet...

 

FUCK Apple haters :innocent:

 

post-56083-1256656901_thumb.jpg

 

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

inb4 10 sider med "Mac vs PC" hvor konklusjonen blir den samme som i innlegget over: folk har forskjellig smak.

Endret av raid2
Lenke til kommentar

:lol:

 

"Fuck apple haters"

 

Finnes det noen som hater apple da? Hvis man ikke liker det ene, så velger man det andre. Er jo ikke vanskeligere enn det.

 

Og jeg syns forøvrig Mac er helt greit. Når det er sagt, så er vel alt som er mulig på en Mac, også mulig på en PC, men ikke omvendt.

Lenke til kommentar

Sikkert bare en som har kjøpt seg sin første mac og vil skryte litt...

Ikke noe galt i det... men ser ikke vitsen med denne tråden dog...

 

Sellv så har jeg prøvd mac ved ett par annledninger, men jeg foretrekker pc. Rett og slett forde det er det jeg er vant til.

 

Jeg har dog en Apple Iphone 3GS som fungerer supert og etter min mening slår alle telefoner ned i støvlene. Men igjen.. dette er min mening. Det samme kan jeg desverre ikke si om mac.

 

Designet er flott, men jeg liker og ha en pc jeg kan "krabbe" inni for å bytte deler, samt gjøre andre ting.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...