Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Bli med meg og kutte ut brus, juice og sukkertøy!


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg er med!!!

har levd i ketose nå i 2,5 mnd og har gått ned 15,4kg! :)

 

Har gått ned frå 111kg til 105,6, og er ganske fornøgd med det.

Drikker dog fortsatt fort 3 liter brus om dagen, som eg skal prøve å kutte ned på :blush:

 

Lettbrus drikker jeg hver dag og det er noe jeg aldri slutter med :love:

Men det og legge om livsstilen hjelper utrolig mye når man skal gå ned i vekt så lykke til videre Ondskap :thumbup:

Er endelig ferdig etter 2år med det selv :new_woot:

Lenke til kommentar

Ehh okey..

 

Nå har jeg meldt meg på for en stund siden men jeg har ikke klart og holde det :blush:

 

Men uansett NÅ er det stopp!

 

Frem til Bursdagen min skal jeg holde meg unna Godteri, Sukker brus, Godteri OG energi drinker (Den siste blir vannskelig) på ukedagene.

 

Men lørdagene er ikke noe fri flyt på godteri osv heller, skal begrense det da, kanskje 1 energi drikk, litt godteri i stedet for og fråtse.

 

Etter 11. Aug skal jeg fortsatt holde meg men det blir første ''check point''

Lenke til kommentar

Hey, ikke noe og :blush: for...du er ærlig ihvertfall :thumbup:

Og feiler gjør man med kosthold også, så prøver man igjen.

Viktigste er at man prøver og lærer av feilene :new_woot:

Takk for det, ja får bare prøve igjen og satse på at det går nå, blir litt rart at man kan være så opptatt av sukker og søtsaker generelt. Det er jo ikke sånn at hver gang man er på butikken så klarer man ikke og gå forbi hyllene på butikken og tenke off nå fikk jeg lyst på det og det på samme måte som man ser en sjokolade i butikk hyllen..

Men anyway fra idag er det stopp!

 

Synes egentlig det var veldig lett å kutte tvert. Etter en uke savner man så vidt godteri, brus etc. Bytt ut energidrikkene dine med kaffe så er du på god vei.

Ja, håper det blir en lett overgang, får heller spise skikkelige måltider et par ganger om dagen istedet for og gå og små spise litt hele tiden. Ha f.eks Frokost, lunsj, middag og kvelds istedet for og spise litt nesten hele tiden..

 

Men tror ikke jeg bytter ut energi drikker med kaffe, kaffe er ikke noe jeg foretrekker..

Lenke til kommentar

Finnes jo energi-drikker med langt mindre kalorier i enn vanlig energi-drikke :thumbup:

Mye rart man finner når man går 2 år på slanking :!:

 

Er ikke alltid lett det med butikken og gå forbi hyllene med kaker, sjokolade osv.

Jeg er den som går på butikken her i huset, så jeg måtte bare lære meg og si nei til meg selv.

Men det er også viktig og unne seg noe godt av og til ellers blir man dritlei av hele greia...spørs hvor hardt man kjører på da.

Men alt med måte, er stor forskjell på en par biter sjokolade og en hel plate :thumbup:

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Gleder meg forresten til dem lanserer brus som Urge og Fanta Exotic uten sukker... :cool:

Håper noe sånnt skjer engang ja :new_woot:

 

Jaja, da stod første kveldsmaten for tur da siden godteri kutten, noe jeg trodde jeg skulle slite med. MEN når jeg så litt lengere en nugatti boksen så var det faktisk mye annet godt!

 

Endte med 2 brødskiver med leverpostei og 1 med gul ost og paprika :love:

 

Også ble det en skål salat da :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...