Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Bli med meg og kutte ut brus, juice og sukkertøy!


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Til dere som sliter med å slutte: Lag smoothie. Både godt og sunt :D

 

Har du noen gode oppskrifter i hue som du vil dele? :)

Har ikke noen spesiell oppskrift, men alltid sløyf banan, og alltid ha i jordbær. Det har gitt meg MANGE gode smoothier før blenderen tok kvelden :D

 

Det er forøvrig kult å blande inn mango, guava og liknende eksotiske frukter. Mango, jordbær og kiwi slår aldri feil.

Lenke til kommentar

Jeg gleder meg til kjøkkenet vårt er ferdig. Da skal jeg sørge for at vi får kjøpt inn noe jeg kan lage "fruktmos" i :love: (i mangelen på et norskt ord som hørtes bedre ut.)

 

Du klarer ikke å trylle fram så mye bra når familien din har imidlertidig kjøkken på vaskerommet og en hybelkomfyr som streiker halvparten av tiden. ^^

Lenke til kommentar

Lurer på om jeg spiser for mye forresten, for å ta igjen for manglende sukkerinntak liksom :p

 

Frokosten er vanligvis ett egg, litt salatkjøtt med mais, to knekkebrød med makrell i tomat, kiwi/eple, noen mandler og en neve blåbær og druer.

 

Middag er som regel noe findus-greier eller en fjordland. Vet disse har høyt saltinnhold.

 

Kvelds er det samme som frokosten pluss/minus.

 

Jeg går ikke opp i vekt, så jeg antar det er ok. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...